בגלגול הבא, בגלגול הזה, בגלגול הקודם. כותבי המילים התאהבו במושג וחירבו את השיר. "הגלגול הבא" הוא ביטוי שגור לחיים שאחרי המוות ומשמעותו – גלגול נשמות. אודיה ניסתה להתחכם והשתמשה במושג בצורה הכי פשטנית כדי להתבכיין על איזה משבר אהבה. "לא מספיק בכיתי לך דם על החזה/ הרגת אותי אלף פעם בגלגול הזה", היא שרה, משחקת את המשחק בטון נוגה שמסתלסל לזעקה, אבל אני מתקשה להאמין למלודרמה הזו ש"מצטיינת" בחוסר מקוריות גם מוסיקלית.
אודיה, הכוכבת החדשה בעיר, נכנסת למסלול תבניות מוסיקליות שקוף ונעדר מקוריות רק כדי לחזק את מעמדה בתעשיית הפופ המקומית. אליה וקוץ בה. אבי אוחיון ומתן דרור הם לכאורה תעודת ביטוח מסחרית, אבל פס הייצור שהם מפעילים לא תמיד מסייע לזמרות מוכשרות כמו אודיה להישמע מיוחדות ויצירתיות.
צילום: טל עבודי
אודיה בגלגול הבא
בגלגול הבא/ בטח תתקשר/ נשכב על הרצפה/ תאהב אותי יותר
בגלגול הבא/ אתה תכתוב לי שיר/ כמו ילד מאוהב/ תצעק אותי בעיר
לא מספיק בכיתי לך דם על החזה/ הרגת אותי אלף פעם בגלגול הזה
כל יום/ עושה איתי חוזה/ אנ'לא לא פותחת את הדלת אם אתה חוזר
לילה הבגדים שלך בוכים לי בארון/ כל החרדות שלי עלו בחצי טון
פתאום/ אין לי פיתרון/ רצה מהחדר לאולפן אל הסלון
בגלגול הבא / לא עוד מיליון שנים/ נעשה טיול בים/ נסמוך על אלוהים
נקשיב לשיר ישן/ מגלגול קודם/ של מישהי מפעם/ ששברו לה את הלב
לא מספיק בכיתי לך דם על החזה/ הרגת אותי אלף פעם בגלגול הזה
כל יום/ עושה איתי חוזה/ אנ'לא פותחת את הדלת אם אתה חוזר
לילה הבגדים שלך בוכים לי בארון/ איך כל החרדות שלי עלו בחצי טון
פתאום/ אין לי פיתרון/ רצה מהחדר / לגלגול הבא
בלילה הנשמה נשארת רעבה ללחם/ בסוף גם השבורות שלך שמות אותי ברכב
אם יש אהבה שתישרף בלהבות/ אני נשארתי עירומה איתך באפס מעלות
עדיף לי לעבור את הגלגול הזה לבד/ ממישהו שאוהב אותי תמיד בדיעבד
כל יום