אופק נחמן כבר מנווטת באוריינטציה של שירים לפי הזמנה. אבי אוחיון ומתן דרור משרבטים כדי לקדם זמרים באפיקי המיינסטרים. כאן היא שרה מפיו של אוהב מאוכזב שרוצה להוכיח לה כי השתנה, אבל את הרצון לחזור אליה הוא מנסח ב"עדיף לי לא לבד" כאילו ברירת מחדל של – מוטב לי לחזור אלייך. אם "כתיבה מקצוענית" – אז למה לחרב. הזמרת צריכה להיות ערה ומודעת למה שהיא שרה. פרט לכך – הלב שלו מחכה לה, וחיבוק ישתיק את הכאב. טקסט סתמי, יוצא מיוצרים שלמדו את הטכניקה לחרוז לפי דרישה של זמרים שוחרי הצלחה.
אין צורך לחפש את הקיטש בנרות. הוא מציף את העולם, ומוסיקת הפופ ממשיכה לספק אותו כצורך מסחרי שיווקי. גם השיר הזה מחורז ומולחן לפי מודלים שקופים – גם במנגינה, בקצב, במעבר המחניף. אופק נחמן עושה קול של עצב בשמו של המאוהב, משחקת אותה מזדהה, יודעת לשיר, אבל לא מצליחה לשכנע כי היא מאמינה בשיר הזה.
אופק נחמן לא לבד
חיכיתי שתבואי גיליתי לך את הדרך / חיכיתי שתראי אני עכשיו אחרת
הפסקתי לעשן ומעצמי לברוח / הכל נראה שלם אז למה אין לי כוח
לא לבד עדיף לי לא לבד, תגידי/ כשאת קרובה אני שוכח
שאני פה לבד עדיף לי לא לבד
תגידי, תגידי
איך הופעת פתאום עם אור ראשון / לקחת לי את הלב
הוא מחכה לך תאמיני/ באת אליי היום אפשר לנשום
חיבוק משתיק כאב / אני רואה אותך תביני
חיכיתי שתבואי לראות לך בעיניים / שיש לי עוד סיכוי ליפול לך בידיים
התחלתי לוותר גם לעצמי לסלוח / עכשיו הכל שלם אבל כל כך קשה לשכוח
לא לבד עדיף לי לא לבד, תגידי/ כשאת קרובה אני שוכח
שאני פה לבד עדיף לי לא לבד/ תגידי, תגידי
איך הופעת פתאום עם אור ראשון / לקחת לי את הלב
הוא מחכה לך תאמיני/ באת אליי היום אפשר לנשום
חיבוק משתיק כאב / מאני רואה אותך, תביני