אלביס קוסטלו ביטל הופעותיו בישראל

/5

אכזבה למעריצי אלביס קוסטלו שהתכוננו להגיע לאחת משתי בקיסריה ב-30.6 ולמחרת – 1.7. קוסטלו החליט לבטל את ההופעות על רקע פוליטי.
וכך הוא כותב באתרו: "אחרי ששקלתי את העניין, הגעתי להחלטה שעלי לסגת משתי ההופעות בישראל. יש שחיים בתקווה שמוסיקה היא יותר מאשר רעש שממלא את הזמן, בין אם נועדה לשמח או להעציב.ויש מקרים שקשירת שמך למופע יכולה להתפרש כמעשה פוליטי, שיוצר תהודה יותר מכל מה שמושר, עד למסקנה שלא איכפת לך מסבלם של החפים מפשע.
"אני חייב להאמין שהקהל שמתעתד להגיע להופעות האלה מכיל אנשים רבים שמטילים ספק במדיניות הממשלה בנושא ההתחלויות שגורמת להשפלה ודיכוי לפלשתינאים בתואנה של "ביטחון לאומי" אני גם מודע לרגישות שמעוררים הנושאים האלה…
"אני יכול רק להתנצל בפני מי שהתאכזב אחרי שרכש כרטיסים וגם בפני מפיקי האירוע ולהודות לאנשים מהתקשורת הישראלית איתם יש דיאלוג טוב, שעזרו לזכות בהערכה בישראל"
"אני מקווה שיבינו כי ההחלטה הזו לא הייתה קלה. לא היה כאן שום שיקול כזה או אחר של תעמולה או צדקנות – פרט לצעד שנבע ממצפון. אני לא יכול לתאר לעצמי שאקבל הזמנה נוספת להופיע בישראל, אבל אני תקווה לזמנים טובים יותר בהם לא הייתי כותב דברים כאלה. בתקווה לשלום והבנה – אלביס קוסטלו"
להופעותיו של קוסטלו בישראל אחראית חברת Alive Productions. בחברה הביעו תדהמה על הביטול, מאחר שקוסטלו התראיין לאחרונה פעמים רבות לכלי תקשורת שונים כדי לקדם את ההופעה. לא היה שום רמז מצידו למה שעתיד להתרחש.
בינתיים נמסר כי זמרת הג'אז, דיאנה קראל, אשתו של קוסטלו, העתידה להופיע כאן באוגוסט לא תלך בעקבותיו… היא אישרה מחדש את הופעותיה.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן