בילי ג'ואל מארח את אקסל רוז במדיסון סקוור גרדן 2024

בילי ג'ואל מארח את אקסל רוז

למופע הסיום של עשור הופעות במדיסון סקוור גרדן בניו יורק בחר ג'ואל להזמין את סולן גאנז נ' רוזס

/5

לזיווג הזה לא ציפינו. אקסל רוז הצטרף לבילי ג'ואל למופע האחרון שלו  במדיסון סקוור גרדן. סולן להקת גאנז נ' רוזס ביצע שלושה שירים עם ג'ואל במופע ה-150 שלו באולם בניו-יורק. ג'ואל המכונה Piano Man שלף את כל הלהיטים למופע הנעילה.
אקסל רוז הצטרף אליו עם קאבר של ,'Live And Let Die' של פול מקרטני ולהקת "כנפיים" מתוך פס הקול של ג'יימס בונד ו ל – ‘Highway To Hell’ של להקת AC/DC ובהמשך הערב הזמין אותו שוב ל – ‘You May Be Right’ של ג'ואל עצמו.

בילי ג'ואל הודיע בשנה שעברה המופע החודשי הקבוע שלו במדיסון סקוור גארדן בניו יורק יסתיים ביולו 2024 לאחר כמעט עשור של הופעות במקום.  ג'ואל הכריז אז על 10 ההופעות האחרונות שלו   ג'ואל אמר אז במסיבת עיתונאים: "הצוות שלי אומר לי שאנחנו יכולים להמשיך למכור כרטיסים, אבל 10 שנים, 150 הופעות… זה ממש בסדר!"
ג'ואל הופיע לראשונה באולם האיקוני בשנת 1978, כשהוא ניגן שלוש הופעות במסגרת סיבוב ההופעות שלו לאלבומו השישי '52nd Street'. בינואר 2014 פתח את הראשון במופעיו השבועיים במקום.
מאז, ג'ואל הופיע כמעט מדי חודש במקום, פרט לתקופה של -18 חודשים במהלך מגיפת הקורונה. כל הופעות היו סולדאאוט. במהלך השנים, ג'ואל אירח מגוון רחב של אורחים מיוחדים מברוס ספרינגסטין ועד אוליביה רודריגו, ששרה עם ג'ואל בדואט ב-"Deja Vu" ו"Uptown Girl" בשנה שעברה.
מי שמכור לניו יורק, מבין את בילי ג'ואל.  ג'ואל גדל בלונג איילנד, ליד ניו-יורק. אחרי ארבע שנים בלוס אנג'לס, הוא חזר לניו-יורק האהובה וכתב שיר אהבה לעיר אליה התגעגע. ניו-יורק מבחינתו היא state of mind, מצב-הלך-רוח. אתה יכול להימצא בכל מקום בעולם, אבל אין עליה. לניו-יורק אין תחליף.
ג'ואל סיפר כי כתב את השיר כשיר אהבה/ געגועים לניו-יורק ביום שחזר מקליפורניה לניו-יורק. הוא החל לכתוב כבר בדרכו הביתה וסיים את כתיבת השיר ליד הפסנתר משך שעה. זו אינה רק ניו יורק שמהווה השראה להצלחה. זו המוזיקה שלו שעומדת  במבחן הזמן.
ג'ואל בן ה-75 תבדח על "החדשות הטובות והרעות". הרעות הן גם הטובות:  שהוא לא הקליט שום דבר חדש קרוב ל-30 שנה, אז אנחנו הולכים לשמוע את "אותו החרא ששמעתם בפעם הקודמת". זה נכון: ג'ואל ייחודי בכך שהוא חוזר על סט הלהיטים הגדולים בשלושת העשורים האחרונים. הוא מושע ומפוקח: זה מה שהעם רוצה – וזה מה שהאנשים מקבלים. זה להיט אחר להיט יותר משעתיים וחצי: My Life, The Entertainer, Vienna, She's Always a Woman, New York State of Mind. אלו קלאסיקות נצחיות.
הקהל קיבל כל מה שהוא ציפה  מהסוג הזה של מופע שובר קופות באצטדיון. הקהל?  מטורף על  ההופעה של ג'ואל, איך אומר השיר Piano Man?

It's a pretty good crowd for a SaturdayAnd the manager gives me a smileCause he knows that it's me they've been comin' to seeTo forget about life for a while

"זה קהל די טוב לשבת/ והמנהל מחייך אליי/ כי הוא יודע שאותי הם באו לראות/ לשכוח מהחיים לזמן מה"

 

Billy Joel Facebook

share

2 אהבו את זה

share

2 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן