הקונצרט האחרון של להקת האחים אולמן יוצא לאור כאלבום

הקונצרט האחרון של להקת האחים אולמן יוצא לאור כאלבום חי

הלהקה שהתפרקה ב-2014 נחשבת לאחת מחלוצות הרוק הדרומי, סגנון המשלב אלמנטים של בלוז, ג’אז וקאנטרי עם רוקנרול.

/5

הקונצרט האחרון של להקת "האחים אולמן" (The Allman Brothers Band) ישוחרר כאלבום חי בהמשך החודש.
הקת הרוק החלוצית ניגנה את הקונצרט האחרון שלה ב-28 באוקטובר 2014 בתיאטרון ביקון בניו יורק. התוכנית כללה שורה של חברי המייסדים גרג אולמן, ג'יימו, ו- בוץ' טראקס לצד וורן היינס, דרק טראקס, מארק קווינונס ואוטייל ברברידג'. הם ניגנו באותו ערב 29 שירים. כעת, לרגל חגיגות ה-10 לתוכנית, יוצאת הקלטה כאלבום חי.
מאז המופע מתו כמה מחברי להקת האחים אולמן. דיקי בטס, הגיטריסט המקורי של הלהקה נפטר באפריל השנה בגיל 80, ואילו גרג אולמן מת ב-2017 בגיל 69.
האולמן בראדרס הוקמה בשנת 1969 בג’קסונוויל, פלורידה, על ידי האחים דוויין וגְרֶג אולמן. הלהקה נחשבת לאחת מחלוצות הרוק הדרומי, סגנון המשלב אלמנטים של בלוז, ג’אז וקאנטרי עם רוקנרול. הסגנון הייחודי שלהם כלל נגינה אינטנסיבית על גיטרה חשמלית, בעיקר של דוויין אולמן, וליווי קולי מלודי של גרג אולמן, שהיה גם נגן קלידים.
האולמן בראדרס התפרסמו בזכות הופעות חיות ארוכות ואנרגטיות, עם אילתורים מורכבים ומעברים מוזיקליים מרשימים. אלבומם “At Fillmore East” משנת 1971, שנחשב לאחד אלבומי הלייב הגדולים ביותר בכל הזמנים, הוא דוגמה טובה לסגנון שלהם.
הלהקה עברה מספר שינויים בהרכב לאורך השנים וסבלה מטרגדיות, כולל מותם של דוויין אולמן בתאונת אופנוע ב-1971 ושל הבסיסט ברי אוקלי בתאונת אופנוע דומה שנה לאחר מכן. למרות הקשיים, הלהקה המשיכה להקליט ולהופיע, וזכתה להצלחה מסחרית גדולה בשנות ה-70 וה-90. האולמן בראדרס התפרקו סופית ב-2014, אך מורשתם ממשיכה להשפיע על מוזיקאים רבים בסצנת הרוק והבלוז

הקונצרט האחרון של להקת האחים אולמן יוצא לאור כאלבום

;

share

1 אהבו את זה

share

1 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן