התחלתי בקליפ. סתמי לחלוטין. מאיה בוסקילה יושבת במקום שנראה כמו חדר חקירות. "לא מעשנים פה", אומר לה אחד הגברים. ואז הגברת הסקסית בכיסא פוצחת בשיר דאנס, שהוא כתב אשמה על הגבר שאיתה. הוא פיזר הבטחות, היא שרפה לילות, שתי דקות והוא נרדם. משקר לה בלי בושה. הסוף "יצאת אשם" – בהכרזה סתמית מנותקת. מחברי הטקסט שרבטו לבוסקילה חרוזים על פשעיו של בן הזוג, תפרו לה שיר בהזמנה כהפקת דאנס פופ עדכנית שמשגרת את הזמרת לרחבות במנגינה ובקצב נגישים עם כל הגימיקים והאפקטים מהמכונות הדיגיטליות.
בוסקילה עולה על המסלול הזה. היא אוהבת רוחות פרצים קצביות, והדאנס הזה ישרת אותה. מה מעבר? – משהו מהותי יותר, פחות אינסטנט? עזבו. זה כנראה לא מאיה בוסקילה. היא עדיין נתלית על הפקות נוצצות יותר מאשר על שירים אישיים אותנטיים. לזכותה ייאמר כי היא מתאימה ככפפה לסוג הזה של הפקות פופ.
*** לשיר יש ביצוע קודם של אייל גולן. מאיה הקליטה אותו כבר במאי 2023. ואף צילמה לו קליפ אבל בשל המלחמה, החליטה לחכות עם יציאת שירים חדשים מהאלבום, ובזמן הזה הקליט גם אייל גולן גרסה משלו לשיר ושיחרר אותה. בדיעבד הסתבר שאבי אוחיון נתן את השיר בשנת 2024 לאייל אחרי שחשב שמאיה ויתרה על השיר, שכן הניהול הקודם של מאיה בוסקילה לא עדכן כי מאיה מקליטה אותו ושומרת אותו לאלבומה המלא. כך קרה שהביצוא הראשון של השיר היה של גולן.
מאיה בוסקילה 2 דקות בימוי: עמית אנג'ל ימין
אייל גולן – 2 דקות
אל תפזר הבטחות/ אנ'לא מפחדת להיות לבד
מספר אחת במילים גדולות/ ונראה לי שחבל על הזמן
תפסיק לשבת על העצב/ להסתובב לי פה כמו סופה
אני שרפתי מספיק לילות/ אתה עושה אותי חולה
שתי דקות לא הספקתי ואתה שוב נרדם/ גם לבד עם עצמי לא עוזר לי
כשאתה מקרר לי ת'דם / שתי דקות לא הספקתי וזה קצת מסוכן
כבר לקחתי כדור לא עוזר לי / כנראה לא יצא פה עשן
אל תגיד שעשית את הכל בשבילי / מה ששלך שלך שלי זה שלי
ואם לשפוט אותך יצאת אשם/ אל תגיד שהייתי לך כל החיים
משקר לי בלי בושה בפנים/ ואם לשפוט אותך יצאת אשם