הזמר של "בלבלה" פוגש את זוכת "דה פור" לדואט התבכיינות, שנועד לקרוע את הלב. אומר מיד: ליבי נשאר יציב ורגוע למרות הגעגוע והקעקוע שהיא עשתה, למרות שהיא "צורחת" את השירים שלו באוטו ונלחמת בלבד קארטה. שאאמין למקבץ הרדוד? הצחקתם. מוטי טקה, כוכב עולה, כבר נמצא על מסלול של שירי אינסטנט, חובר ליצרנים שכותבים טקסטים מופרכים מתחת לגובה דשא. "צורחת ת'שירים שלו באוטו" "יש לי סרט עם הלב" (מה זה?) הם הוא חלק מההמצאות ההזויות בשיר. הבסיס הטקסטואלי בשיר הזה כל כך רעוע, שהמוסיקה, תהיה טובה ככל שתהיה – כמו גם הקולות היפים שרצים ברגשנות גואה לפני השיר – לא יכולים להציל. מוטי טקה ושרית אביטן ימשיכו ככל הנראה להיות מוציאים לפועל של שלל קלישאות ושטויות, יסמכו על כך שמבחינת הקהל – הטקסטים האלה עוברים כמו שהם. מה חבל שזמרים טובים מבזבזים אנרגיות על שירים כאלה, ועוד רותמים עצמם לדואטים כדי לאבד לחלוטין זהות אומנותית. הקליפ הוא ניסיון לעשות שימוש מקצועני באמצעים קולנועיים שדופים (מכונית ישנה, תאורה גרנדיוזית) ל"תסרט" את השיר, אבל הוא תפור עליו בדאווין דרמטי סתמי משום שהתוכן הוא כזה.
אני מתחיל להתרגל/ אבל זה לא מרגיש נכון/ אני מתחיל להתבלבל/ וזה נראה כמו שיגעון
ובא לי רק לראות אותך/ לזכור אותך זה לא מספיק/ מסתובב לי בקריות / כולם חושבים שאני פריק
אז עשיתי קעקוע בגלל הגעגוע/ אני לא ישן שבוע, תגידי איפה את?
עכשיו כשאני לא פה/ את צורחת ת'שירים שלי באוטו/ כבר שבועיים את בסרט עם הלב
את לא יודעת כמה קל להיות אוהב/ אז אם את שומעת/ אני יודע שאת עוד מתגעגעת
והלבד שלי לגמרי לא יפה/ אני נלחם איתו כל לילה קראטה
אני רוצה להיגמל/ כי אתה לא עושה לי טוב/ במועדון כמעט מלא/ אני מתחילה פתאום לכתוב
על איך חולף הזמן/ כשאתה כבר לא בנוף/ תגיד על מי אתה חושב/ ואם נתראה בסוף
אז עשיתי קעקוע בגלל הגעגוע/ לא ישנה שבוע, תגידי לי מה נהיה?/ תגידי מה נהיה?
עכשיו כשאני לא פה/ אתה צורח ת'שירים שלי באוטו/ כבר שבועיים יש לי סרט עם הלב
אתה לא יודע כמה קל להיות אוהב/ אז אם אתה שומע/ אני פוחדת שבסוף עוד נשתגע
הלבד שלי לגמרי לא יפה/ אני נלחמת בו כל לילה קארטה
עכשיו כשאני לא פה/ את צורחת את ת'שירים שלי באוטו/ כבר שבועיים יש לי סרט עם הלב
את לא יודעת כמה קל להיות אוהב
אז אם אתה שומע/ אני פוחדת שבסוף עוד נשתגע/ הלבד הזה לגמרי לא יפה/ אני נלחמת בו כל לילה קארטה
קארטה