אסי דיין השתעשע במילות אהבה. ניסה לבחון אהבה בין השכלי לרגשי. כל הדחוף, התירוץ הסופי והמסקנה עומדים מול משפט פשוט כמו ״אבל אני אוהבת אותך״. מירי מסיקה את אלון עדר אינם משתעשעים במילים. הדקויות לא אפשריות. הם לקחו את השיר לדואט רומנטי.
קולו הרגשי מול קולה הרגשני. כשהיא מעלה מנעד- אני מאבד את השיר, כשהוא שר – אני מתקרב יותר למהות הטקסטואלית של השיר. כששניהם מורידים טונים, נוצרת אווירת אהבה.
בשורה התחתונה – פופ קברטי שהטקסט משמש לו אמצעי יותר מאשר מטרה. מסיקה את עדר חוגגים אהבה בשני נתיבים שמתאחדים ויוצרים משהו קסום ומופלא שקוראים לו אהבה בשניים. תשמרו לחג האהבה הבא.
מירי מסיקה אלון עדר אבל אהבה בימוי, צילום ועריכה: איה זך
אהבה אבל עכשיו
אבל דחוף
אבל אותך
ולא בגלל
ולא חבל
ולא עצוב
ולא אחר כך
אבל אהבה, היא התירוץ הסופי
אבל אהבה זו את ואני
זאת המסקנה היחידה
אבל אהבה ,
זה אני איתך
פזמון:
אבל אהבה כי אין ברירה יותר טובה מלאהוב אותך
גם בלי אבל, ועד לעד
מכאן ועד בכלל
שלך
וכמה חבל שאבלתי
ועכשיו אני יושב שבעה
מחכה ל
״אבל אני אוהבת אותך״