סוזן וגה המובחרים Tried And True

סוזן וגה המובחרים Tried And True

זמרת בעלת קולה רך, אבל עם אינטונציה שמעבירה סיפור בצורה מדויקת. התזמורים הם מלאכת מחשבת של עיבוד, עוזרים לשרטט את קווי המתאר המיוחדים שלה

מאי 2024
4.5/5

סוזן וגה הוציאה את אלבום הבכורה שלה בסוף שנות ה-80 ומאז, הלכה הלכה והתעצמה מוזיקלית. היא כתבה ושרה שירים על החיים, האהבה והקצוות האפלים של שניהם. אוסף הלהיטים הזה של 17 רצועות עם כל המיטב של הזמרת/כותבת השירים האהובה.
זה היה האוסף הראשון של השירים הטובים ביותר של סוזן וגה שיצא ב-1998 הכולל שירים מ-5 אלבומיה הראשונים, שתי הקלטות חדשות ו"Left of Center" הנדיר מהפסקול "Pretty in Pink".
מתוך אלבום הבכורה שלה "Marlene on the Wall", "A Small Blue Thing" ו-"The Queen and the Soldier" (השיר הגדול שלה על כוח, נאמנות ויושר) הן בחירות ברורות. שלושת השירים האלה מייצגים את האלבום הזה בצורה מושלמת.
למרות ש- Days of Open Hand זוכה לכתף קרה (רק "Book of Dreams" מייצג אותו כאן), האלבום בכללותו מראה כי בעוד וגה נשארה עקבית למדי ככותבת שירים, הצמיחה שלה התבלטה בשיתופי הפעולה עם מפיקים כמיטשל פרום וצ'אד בלייק.
נמצא כאן את "לוקה",  שיר על התעללות בילדים,  ,TOM’S DINNER  "מרלן על הקיר", "קאראמל" הנפלא בעיבוד ג’אזי לבס חשמלי, "ליברפול" שיר פופ מצוין,. זוהי נגינת הפסנתר של ג’ו ג’קסון בשיר הרוק "שמאלה מהמרכז". וכמעט שכחנו כמה מילים על זמרת בעלת קולה רך, אבל עם אינטונציה שמעבירה סיפור בצורה מדויקת. התזמורים הם מלאכת מחשבת של עיבוד, עוזרים לשרטט את קווי המתאר המיוחדים שלה. אוסף שאי אפשר ואסור להחמיץ

סוזן וגה המובחרים In Liverpool

 

סוזן וגה פייסבוק

share

1 אהבו את זה

share

1 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן