ינואר ב25, 2026

יהורם גאון וסאבלימינל לא אהבתי די
מוסיקה ישראלית

יהורם גאון וסאבלימינל – לא אהבתי די

מדובר לא רק בביצוע מחודש אלא בשכתוב תרבותי: מפגש בין נעמי שמר, יהורם גאון, וסאבלימינל – עולמות שלא נועדו זה לזה מכל בחינה. מצד שני: זה שיר שמייצר גשר בין דור החלוצים לדור ההיפ-הופ, בין קולקטיב  לאינדיבידואל המקור של נעמי

אביב גפן וברי סחרוף מנגינת הלב
מה שחם

אביב גפן וברי סחרוף – מנגינת הלב

הדואט נוגע בלב הדילמה סביב אביב גפן בעשור האחרון – וגם סביב עצם הרעיון של “שיר אופטימי” במציאות ישראלית פצועה.  השיר מצייר מציאות שאחרי טראומה, לא מציאות “מושלמת”: – “יש איזה רוח שנושבת גם אם אתה עומד במקום”. זו לא

דילוג לתוכן