whitney-houston104-b.jpg

ויטני יוסטון מהזמרות הגדולות של מוסיקת הנשמה מתה בגיל 48

ויטני יוסטון איננה

0/5

זה אינו נתפס, אבל ויטני יוסטון, רק בת 48, איננה. אנחנו מדברים על אחת הזמרות הגדולות בכל הזמנים, מושא לחיקוי, מהענקיות שכבר מזמן שוכנות בפנתיאון של היכל התהילה. זמרת נשמה שינקה ממוסיקת הגוספל השחורה והרעידה לבבות בשירתה.
איש יחסי הציבור שלה, כריסטן פוסטר, הוא שהודיע על מותה בבית מלון בוורלי הילטון בלוס אנג'לס. סיבת המוות עדיין לא ברורה. היא זוהתה ע"י חברים ובני משפחה, ששהו עמה במלון. ויטני שהתה במלון לקראת טקס פרסי הגראמי שייערך הלילה (12.2) היא הייתה אמורה להופיע במסיבת שלפני הגראמי לכבודו של המפיק קלייב דיוויס במלון בו נמצאה מתה.
ויטני יוסטון הגיעה לשיאי מכירות בשנות השמונים והתשעים – יותר מ-170 מיליון אלבומים מאז אלבום הבכורה שלה שיצא ב-1985. רשימת הישגיה ארוכה מאוד, ביניהם שני פרסי "אמי", 6 פרסי "גראמי", להיטים כמו I Wanna Dance With Somebody  Saving All My Love For You , הצחה עולמית עם הסרט The Bodyguard – "שומר הראש", לצד קווין קוסטנר, שפס קול הסרט שלו הכיל עוד להיט ענק שלה I Will Always Love You.
לא הכל הלך חלק. במקביל להצלחה ולהישגים, ויטני יוסטון הסתבכה עם בעיות של שתיה וסמים. היא הודתה בשימוש בהרואין, מריחואנה ומיני כדורים. הופעותיה הצטמצמו. לא הייתה מסוגלת להגיע עוד להישגיה מראשית הקריירה.
הידיעה על מותה היכתה כמובן בהלם. קווינסי ג'ונס, המוסיקאי והפיק המהולל: "ליבי נשבר. היום אני מתחרט עוד יותר על כך שלא הייתה לי הזדמנות לעבוד איתה. היא הייתה כישרון אמיתי. זמרת שאין להשוותה לאף זמרת. אני אתגעגע אליה קשות"
ארתה פרנקלין: "ממש אין לי מילים לומר. אני המומה ולא מאמינה. לא האמנתי כששמעתי את הידיעה. ליבי עם סיסי (האם) עם בתה בובי קריס ובובי בראון בעלה" (נאסר כמה פעמים. ויטני התגרשה ממנו בשנת 2007)
ויטני יוסטון הייתה בתה של זמרת הגוספל, סיסי יוסטון, דודתה של דיוות הפופ דיון וורוויק. היא החלה לשיר בכנסיה בשנות השערה שלה והיתה זמרת הליווי של צ'אקה קאן וג'רמיין ג'קסון.

ויטני יוסטון המבחר העיקרי The Ultimate Collection

I Will Always Love You

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן