תביאו את טינה טרנר לארץ. מיד. עכשיו. האישה בת שבעים. פצצת אטום של אנרגיה, מכנסיים שחורים צמודים. מלכת הסול. ברעמת שיער. ישבן שכל בת שלושים תאחל לעצמה, יורדת בשיר השביעי בשמלת מיני . בת שבעים בשמלת מיני. אתם קולטים? נעה כמו קטר שאיבד בלמים במהירת מאה וחמישים קמ"ש. מתפרצת כמו הר געש שהתאפק עשרות שנים. איזו מלכה. רק בשיר השמיני What's Love Get To Do with It מורידה הילוך, אבל איזה ביצוע!
היא פונה לגירלס בקהל שישירו איתה את השורה הנ"ל. רק גירלס. מפנה מבט ממזרי לקהל וצורחת את השורה הזו כמו התרסה נגד הגבר, הבנות, עשרות אלפי בנות חוזרות על השורה. "יש גברים בקהל". כשהם שואגים, היא מעודדת גם אותם לחזור על אתה שורה. שיצרחו כמו ספורטאים באצטדיון, גברים או לא. וזו הייתה שאגה. בנות – תתביישו! אז טרנר הופכת את זה לסוג של תחרות נחמדה. עוד צ'אנס לבנות. תביאו את טינה טרנר בשביל הקטע הזה והשיר הזה. צמרמורות.
ואחר-כך מגיע ה Private Dancer. אני מקשיב בסראונד DTS. הסאונד – חבל"ז. אתם יודעים מה: אל תביאו את טרנר לארץ. אני מסתפק באישה הבלתי יאומנת הזו מהכורסה. הרקדנים והרקדניות שזורמים עם כל צליל. הסקסופון שנכנס. סולו חשמלית. מפגן כוריאוגרפיה בין השירים. שאו כולל הפנטזיה הקולנועית ב – We Don't Need Another Hero, כשהיא מופיעה בדמות המיתולוגית מהסרט. אז כן, אולי הכורסה מספיקה, אבל זה חיזיון של אצטדיון. חייבים להיות שם. מתי רמת-גן פנוי?
טינה טרנר שרה בישיבה? – ואללה. גם זה. גרסת Soul בקולה הבלתי אפשרי ל – Help של הביטלס. לאן היא לקחת את השיר. עוד צמרמורת. ועוד בישיבה – הורג ברכותו – Let's Stay Together, חיוכים מתפזרים בין כולם, הנגנים, המלווים, הקהל. לשמוע את הביצוע הזה ולהתאהב במשהו, "הסוכן החשאי של הבלוז" הולך עם רקדניות בחולצות גברים לבנות, עניבות אדומות, תחתונים שחורים. טינה יכולה להרגיש נהדר גם במועדון סטריפטיז. כאן זו חזרה לימי שיקאגו עליזים עם צליל פסנתר בארים שמקדים את I Can't Stand The rain במהדורת פאנקי גרובית מלהיטה.
לט'ס רוק! והנה מגיע "ג'ק פלאש המקפץ" של הסטונס. טינה לא ממש רוקדת, אבל הגוף שלה רוצה גם בהמשך – "זה רק רוקנ'רול, אבל אוהבת ת'זה". זמרת מלהקתה מחליפה אותה לסוף השיר, ואני נופל מהביצוע. זה ימן שטינה תחזור עם עוד מספר חזק.
קטע הפלמנקו – צליל וריקוד מגיע כאזכור לסרטי ג'יימס בונד 007. אם הצגה אז עד הסוף. טינה מגיחה מעיגול זוהר ויורדת במדרגות לביצוע של Goldeneye, בעיבוד שלוקח את כל הטוב מהמוסיקה של בונד לדורותיה.
זורקת רגליים, מזדקרת מול הגיטריסט ל "מכורה לאהבה" . לט'ס רוק אגיין. והנה Simply The Best וגם Proud Mary בסיום בשני מקצבים, האחרון מרים את האצטדיון אני מרים וויליום. שהשכנים יזמינו משטרה! שיבואו לצפות What a Show אני רוצה לראות ידיעה בעיתון. טינה טרנר מגיעה לישראל! מי מרים את זה?
1. Intro Music |
2. Steamy Windows |
3. Typical Male |
4. River Deep Mountain High |
5. What You Get Is What You See |
6. Better Be Good To Me |
7. Ninja Chase |
8. Acid Queen, The |
9. What's Love Got To Do With It |
10. What's Love Got To Do With It |
11. Private Dancer |
12. Weapons Sequence |
13. We Don't Need Another Hero (Thunderdome) |
14. Help |
15. Let's Stay Together |
16. Undercover Agent For The Blues |
17. I Can't Stand The Rain |
18. Jumpin' Jack Flash |
19. It's Only Rock 'n' Roll (But I Like It) |
20. Flamenco/009 Encounter |
21. Goldeneye |
22. Addicted To Love |
23. Simply The Best |
24. Proud Mary |
25. Nutbush City Limits |
26. Be Tender With Me Baby |
6 Responses
הייתי בהופעה שלה בת"א ליפני כמעט 20 שנה או יותר וזאת בהחלט היתה אחת ההופעות הכי אנרגטיות שראיתי.
אני מצטרף לקריאה להביא אותה לארץ.
איפה אפשר לראות הופעה חיה שלה, גם בחו"ל
מה שם ההופעה ואיפה משיגים אותה .תודה
קניתי היום את הדיסק די וי די…איך שהגעתי הביתה ישר שמתי במערכת……איזה אושר עילאי עטף אותי ברגע שעלתה לבמה….נהנתי מכל רגע
רציתי שתסיים את המופע ב- i wanna take you higher
של סלי ופמילי סטון….כפי שעשתה במדיסון סקוויר גרדן והרימה את האולם… אבל גם פראוד מרי היה סבבה. הקול שלה נשאר כשהיה גם בגבוהים…קטעי הריקוד כבר כבדים עליה…אבל עדיין יפים לגילה.
הביצוע לשיר העשור 70 "ריבר דיפ….." שהפיק לה בזמנו המפיק האגדי פיל ספקטור בשיטת ה 'wall sound" היה בינוני לטעמי.
אבל….אין כמו טינה…….הנאה מושלמת..
הלואי הלואי שתבוא לארץ….הייתי מחליף את מדונה בטינה בשניה 🙂
מצטרפת לדרישה, שיביאו את טינה טרנר לארץ!
האם השמועות נכונות שזה סבוב ההופעות האחרון שלה לפני הפרישה? אז זו רק סיבה נוספת להביא אותה עכשיו.
אין הרבה נשים שעושות רוקנרול אמיתי וטינה עושה את זה כמו מלכה!
היא בת 70?!?! לא ייאמן!