את הבלדה הכואבת הזו חפרה קרן מתהומות הנפש. הצליל גראנג'י משהו, איטי, הזוי, מנוכר, רווי אווירת מתח.
באלבום שיוצא אחרי "לא הולכת לשומקום" ו"נוליטה", אן היא זיקית מוסיקלית, מחליפה מקצבים, טונים, מגוונת העיבודים. למשל שינוי הקצב בשיר השני, "הנח את ראשך" (שיצא כסינגל – דגימת צליל למטה) מצברוח אחר, קצב מידטמפו, בליווי מחיאות כפיים קצובות, מקושט בצלילי הרמוניקה וכוראלים.
ויש לה שיר על מות האהבה ב- In Your Back היא מחליפה צבע – מלנכולית, רכה, שקטה ושברירית בכאבה,כשהיא שרה: "האחת שאהבת/ מתה לפני זמן רב", והעיבוד – צליל מיתרים מרוככים. שיר מצמרר.
קרן אן קרן אן זיידל צרפתיה, הולנדית, ישראלית, ממשיכה ליצור ולהקליט על קו פריז-ניו-יורק, כבר חברה במועדון האקסקלוסיבי של הסינגר סונגרייטריות הגדולות, מהסוג של סוזן וגה, ג'וני מיטשל, לא יחייבים לקרוא את הביקורות שהיא מקבלת מחשובי העיתונים בעולם. תקשיבו לאלבום הזה.
והיא אינה וגה ולא מיטשל, כפי שניסו לאפיינה. היא קרן אן, אבל לפעמים מזכירה זמרת כזו או אחרת. גם את וגה. לפעמים את ניקו. גם את בילי הולידיי ב"זה אינו פשע", סוג של בלוז, בצליל יותר כבד וסולו חשמלית. ("אל תאמר דבר/ אדבר בשביל שנינו/ אני זו שאשקר/ אתה רק תסתובב לך בסביבה")
היא משדרת קודם כל את עצמה. ב"הספינות הקשות של העולם" – שיר על חוסר התוחלת בחיים – הטון הוא טון של כאב עמוק, מעביר תחושות כמו סייסמוגרף.
אלבום על יחסי הבינו-בינה, הרהורים והגיגים על אהבה ובדידות, בסגנון שהיום נקרא ניאו פולק. קרן משנה מצבי רוח, עוברת מאווירה אירופאית מדוכדכת בעיבודים תואמים, רוקיים, אקוסטיים למהדרין. אצלה זה לא עניין של סגנון. היא בעיקר הייתה עסוקה בלמצוא מסגרות אווירה ייחודיות לשירים שלה, בעיבודים ובהפקה – השונים משיר לשיר, בשילובים של כלי נגינה רגילים, קולות ואלקטרוניקה. והניגודים לא רק שאינם גורעים. הם עושים אותה יותר אישית ומיוחדת. לא גולשת לדרמות, לא רצה לפני השירים. מאוד מדויקת בפרשנות, פעם קלה ואוורירית, פעם מלנכולית, ועיתים מסתורית. מתמקדת בתכנים, מצליחה להעביר את התחושה שהשירים הם דפים מחייה, מאוד קרובים אליה.
קרן אן תגיע לארץ להופעה יחידה בהיכל התרבות ב- 29/5 במסגרת סיבוב ההשקה לאלבום החדש. אותה הופעה תעלה שבועיים קודם לכן באולימפיה בפריז. הלהקה שתופיע עם קרן אן כוללת את כל הנגנים שהיו עמה בסיבוב הקודם כאן.