עוד מעט כמעט/אנו גוף אחד/את ידך נתת/בידי שלי לעד/את לי עד/שאני פוחד/ולכן רועד כל גופי הלילה.
מהי אהבה? אהוד מנור ניסה לפענח את הקושיה במילים פשוטות. אהבה היא פחד וכאב, אבל גם נכונות לוותר: ו"אולי נלמד לוותר עד/ לתת יותר/ עד שתיוותר רק אהבתנו".
המילים לא היו מקבלות את המשמעות שלהן ללא המנגינה המינורית-נוגה של מתי כספי והביצוע. השלימו זה את זה כדי להביע עוצמת הכאב והערגה שבשיר. שומעים את זה בטון של כספי.
מתי כספי כתב את הלחן עבור הסרט "חגיגה בסנוקר". רק שלוש שנים מאוחר יותר נוסף הלחן של הפזמון והועבר בשלמותו לאהוד מנור. הביצוע של כספי בעיבוד הזה לפסנתר הוא, לטעמי, המוצלח והמרגש ביותר מכל הגרסאות ששמעתי (בועז שרעבי, למשל) ולא רק משום שכספי הוא שהלחין אותו. היה כאן משהו מעבר – תחושה שהועצמה לכדי ריגוש עילאי. הגרסה הזו, אגב, נכנסה לרשימות שירי החתונה שמכינים כלות וחתנים ליום כלולותיהם. על השיר הזה בביצוע הזה – מעולם לא חל חוק התיישנות.