ההופעה בקיסריה תחבר את דוד ד'אור עם הפילהרמונית ועם הג'יפסי רייס, הרכב שהוא איזושהי וריאציה על הג'יפסי קינגס. הקומבינות של ד'אור די מתמיהות – אינן יודעות גבולות – מהצליל הקלאסי הסימפוני ועד הרומבה פלמנקו. קלאסיקה ומוסיקה לטינית. אבל זה מה שמאפיין את ד'אור של השנים האחרונות – אקלקטיות ללא גבולות, מסובב גלובוס ומגיע לכל מקום, וגם כשהחיבור נשמע "מסחרי" משהו לצורך קידום המופע, עדיין זה המלחין והזמר בעלי הרגישויות הרומנטיות שיוצרים את "מוסיקת העולם" הזו, ומתברר שבאוריינטציה הקוסמופוליטית ששולטת בכפר הגלובלי – הכל אפשרי.
ד'אור שר בנימה נוסטלגית על חזרה לבית הכנסת הישן כרקע לסיפור אהבה, לצלילי הפלמנקו, שירת הזמרים הטיפוסית (קריאות מסולסלות) ונגינת סקסופון. אילו הייתי ועדת קדם אירוויזיון – זה היה הולך ישירות לשם.
דוד ד'אור – לחזור עם הג'יפסי רייס בקיסריה, יוני 2010
3 Responses
ביצוע מדהים ושילוב יוצא מין הכלל. אהבתי
אם היה אפשר לתת 6 כוכבים הייתי נותנת מדהים כל הכבוד שילוב של איכות ומסחריות
הכבוד לדוד ד'אור המחדש את עצמו כל הזמן ואינו נח על זרי דפנה. נעיון נחמד לעבוד עם הרכב רומבה. באמת. התוצאה" להיט קיטש חביב לקיץ ( וביחוד לקידום המופע הקייצי שהם מרימים ). לא אהבתי את העבודה של ירון בכר
,שהיה מוסיקאי מוביל והפך לשמרן משעמם. ביננו- היה כייף לשמוע יותר את ההרכב הספרדי מאשר את ד'אור, שנשמע מנותק לגמרי מהמקצב התוסס, ושר כאילו על פלייבק אחר. שלושה כוכבים הולמים יותר את החביב-חפיף הזה.