אתם מאמינים שלבריטני יש באמת משהו נגד הפפרצי? מה היא הייתה עושה בלי הצלמים שמוכרים את תמונותיה לכל צהבהבן. אבל היא משחקת אותה "נלחמת בהם", ומוציאה מהם עוד הבזקים עליה. בקטע של כולנו מרוויחים מזה, אני רוצה להאמין שבריטני ספירס מחייכת, אם לא מתפקעת מצחוק.
הקליפ ל -, I Wanna Go הסינגל השלישי מתוך Femme Fatale, שיצא בחודש שעבר, נפתח במסיבת עיתונאים בה מופנות לכוכבת שאלות מטומטמות – "האם את יכולה לאשר שאת עומדת ללדת ילד מיחסייך עם ברט פיט?" ספירס משיבה לכתב – "ממש לא נכון מדובר בחמישייה" אחרי כמה שאלות נשבר לה והיא מקללת לפני שעוברים לשיר עצמו שהוא סיינס פיקשן אימתני שכוול סצנת סקס עם שוטר, ומתקפה אלימה של ספירס על 3 צלמי פפרציז שמצלמים אותה, במהלכה היא מכסחת אותם באמצעות המקרופון שלה כשהיא עומדת על גג מונית. בסופה של הסצנה הם הופכים ליצורים ביוניים. ברנש מחבורתה נחלץ לעזרתה. הם נמלטים המכונית פתוחה, כאשר הוא שופך על עצמו קרטון חלב תוך נהיגה. הסוף מתברר כי כל ההרפתקה הייתה איזשהו חלום בהקיץ. במציאות, וזהו המהלך הבא שלה, היא תשיר את I Wanna Go ושירים אחרים מתוך Femme Fatale בסיבוב ההופעות החדש שלה שבו תתארח ניקי מינאז'. ככה שכל העניין, אין שום ספק – הוא תרגיל די אנכרוניסטי ביחסי ציבור.
תביטו בקליפ. מי שיגיד – זבל אמריקני טיפוסי, יצדק. תעשיית האקשן-כסח האמריקנית של השנים האחרונות הגיעה לכאן. חייבים להמשיך למכור פרובוקציה, אבל למען האמת – יש כאן גם חיוך קטן. מבחינת ספירס הבשורות פחות טובות: היא כבר מחקה את עצמה, את הגימיקים שלה. את כוריאוגרפית הוידאו הנדושה יש מי שיגיד – תחילת הסוף.
I Wanna Go
3 Responses
מסכים עם 1. בריטני אמנם לא מחדשת שום דבר, אותו קצב מ2007, אבל הפעם את זה אני אוהב.. בריטני ספירס נכנסה להיכל התהילה וכמו כולם ידעה את המחיר. אבל הבחורה המסכנה נהפכה ליותר מזה – היא נהפכה לסוג של טרף לצלמי הפאפרצי מידי יום, לצחוקייה בטלוויזיה, ומה לא.. השיר בעצם מייצג את זה שהיא עכשיו עושה את מה שהיא רוצה, ולא מה שאנשים אחרים רוצים. ואין מה לעשות, הנוער אוהב היום מוזיקת פופ-דאנס חייתי למועדנים אז בריטני פשוט עושה את מה שמתבקש היום.
ל-1. תודה על התגובה. ניתוח יפה של הקליפ. אבל תרשה לי לא להזיל דמעה. כוכבי פופ – מרגע שהם נכנסים להיכל התהילה (לא שלנו) צריכים להבין את שם המשחק, במיוחד כשהם עושים לא מעט כדי לשחק בו.
גם אני לתומי חשבתי בהתחלה, כשצפיתי לראשונה בקליפ, "אוי נו באמת. בריטני ספירס שוב עושה קליפ על פאפרצי." אבל לשם שינוי, הופתעתי.
הקליפ הפעם אינו עוסק בפאפרצי, אלא בנושא "כבד" יותר שהוסווה בקליפ הקליל הזה.
הקליפ הוא אלגוריה לחיים של בריטני בפירס בתקופת המשבר שלה.
לאחר שנכנסה לדיכאון, גילחה את שיער ראשה וכו', היא הפכה למעשה לכוכבת הפופ הכי מסוקרת בעולם על ידי הפאפרצי, שרדפו אחרי המסכנה יום ולילה. בין אותם צלמי פאפרצי היה עדנאן גליב, צלם פאפרצי מוסלמי שהתחברה איתו, והציג את עצמו כ"מציל" שלה – בכל פעם כשהפאפרצי היו קרובים ללתקוף אותה או מקשים על חייה, הוא היה מגיח מהם ומבריח אותה. הידידות הפכה לחברות, ועדנאן ניצל את הקשר עם הכוכבת על מנת לסמם אותה ולהתפרסם. זה הוביל אותה למכון גמילה, להוצאת צוי הרחקה מבית המשפט שהוכיחו כי גליב אכן עשה מעשים פליליים כלפי ספירס ללא ידיעתה, ולכך שאביה ומנהל חברת התקליטים שלה קיבלו את המשמורת עליה, ולמעשה הפכו להיות מעין רובוטי שמירה שמקיפים אותה יום וליל ובודקים כל צעד שלה.
הקליפ הזה הוא ספק אירוניה ספק טרגדיה, על הגורל של הבחורה הזאת.