השיר הקצר, המינימליסטי, נעטף באווירה כמעט אפוקליפטית. קולו העמוק של ברי סחרוף נשמע כמו משדר מטרום אחרית הימים. צלילים אקוסטיים ואלקטרוניים חברו במיזוג מערבי-מזרחי כדי לייצר אווירה סהרורית. גם כשייתמו המילים, עדיין יהיה מצב דורש מילים כמו "ציפור מבקשת שמיים", משפט שנחרצות מעיד על כך, שלעולם יחפש האדם תקווה למשהו טוב יותר. המשפט האחרון בשיר – 'שָׁמַיִם' הוֹלֵך עִם 'כְּנָפַיִם' הוא משחק בחרוזים, ומסמל את היצירתיות.
רונן שפירא וברי סחרוף תרגמו את השורות הקצרות למשפטים מוסיקליים ולצלילים שמצליחים להפוך את הנרטיב להוויה דרמטית טעונה במתח, שבה השירה של סחרוף מביעה את עומק החרדה ממצב סופני, אבל עדיין מלאה בעוצמות של תשוקת היצירה.
*** במהלך שלוש השנים האחרונות, בין החזרות להופעות, התאספו ברי סחרוף והנגנים (גידי רז – קלידים, איתמר דוארי – כלי הקשה, רונן שפירא – פסנתר, קלידים, שלומי גוילי – סימפולים) באולפני העוגן. יחדיו צללו, ניגנו, חיברו והלחינו. מתוך ההקלטות נבחרו לאסופה הראשונה שמונה קטעים בהם שירים וקטעים אינסטרומנטליים שיצאו באלבום "ליקוטים" באמצע מאי הקרוב.
וּמַה תַּעֲשֶׂה אָז
כְּשֶׁיִּתַּמּוּ הַמִּלִּים.
צִּפֹּר מְבַקֶּשֶׁת שָׁמַיִם.
זֶה מַה שֶּׁיֵּשׁ
'שָׁמַיִם' הוֹלֵך עִם 'כְּנָפַיִם'.