guns4-b.jpg

גאנס נ רוזס ההופעה פארק הירקון ת"א

ברגע שהאיש עם השפם המוזר פתח את הפה וצרח את Welcome to the jungle, נזכרנו באחד שקוראים לו אקסל רוז

פארק הירקון ת"א
4/5

באתי עם רף ציפיות נמוך. אתם יודעים: הבלגנים של אקסל רוז בחודשים האחרונים, הזלזול שלו ב"היכל התהילה" באמריקה, איזי וסלאש לא כאן. גאנס נ רוזס גם לא הוציאו איזה אלבום חובה שבשבילו כדאי היה להזיע בפארק.
תוסיפו לזה שבהופעה שלו ב-2010 העיפו על אקסל רוז חפצים, שהוא ירד אחרי שלוש שירים. שהוא דופק איחורים של שעתיים עד שלוש.
אבל ברגע שהאיש עם השפם המוזר פתח את הפה וצרח את Welcome to the jungle, נזכרנו באחד שקוראים לו אקסל רוז, זמר רוק. כל השרצים שהוא סוחב נעלמו. מי היה מאמין שבגיל 50, הצרחה המפורסמת שלו נשמעת במצב יותר מטוב. גם ב- It's So Easy קיבלנו אישורים שהגיל לצידו.
מי שישוו אקסל של 2012 לאקסל של השמונים והתשעים – לא בטוח שיגיעו למסקנות שכוכב רוק בגיל חמישים צריך לצאת לגמלאות.
מבט לרשימת השירים: זה מה שאקסל עשה בעשר השנים האחרונות. Appetite For Destruction גם Chinese Democracy ו – Use Your Illusion מיוצגים ולא מעט קאברים. יגיעו קאברים ל – Whole Lotta Rosie של איי.סי/די.סי, Live and Let Die של פול מקרטני. 'Knockin' On Heaven's Door של דילן.
ההרכב הנוכחי הוא יחידת שכירי גיטרות מעולה, שנשמעת הרכב הקאברים הכי מהוקצע לגאנס אנד רוזס המקורי. ואם תגידו בזהירות שכמה שירים נשמעו טוב יותר מהמקור, לא אכנס לעימות. כל איזה עשרים דקות נעלם אקסל לתוך האוהל על הבמה,  ואפשר בצדק לחברי הרכב לנגן ולשיר ולהוכיח מה הם יודעים. מה הוא עשה שם מאחורי הקלעים? החליף עוד כובע. נושם לתוך מסכת חמצן? הזריק קורטיזון?
אבל בגדול – התנהג מה זה יפה וגם בא לעבודה. אקסל רוז נשאר ההצגה. השאלה אם אקסל ממשיך לשחק אותה אלוהי רוק פרימה דונה של הר געש מתפרץ כמעט אינה רלוונטית. זה הוא וזה חלק מההצגה. אגב, ההר הזה, מוכרחים להודות, לא הוליד עכבר. איל ששהוא שר Sweet Child o’ Mine, והמעבר ל – 'Another Brick In The Wall'/'November Rain' ול – 'Don't Cry', כשאקסל ליד הפסנתר מנגן בראש אסוציאטיבי גם אלטון ג'ון.
ואז הגיח גיטריסט העונה לשם DJ Ashba כדי להבהיר לנו שאקסל לא יכול להרשות לעצמו לבייש את המותג. האמת הוא חשב על שדרוגו. פתאום הבנו שחסרונו של סלאש לא קריטי.
שעתיים וחצי עם גאנז נ רוזס, כעשרים שירים פלוס חמש שש פעמים החלפת בגדים. פירוטכניקה ופיצוצים בשפע. לך תתווכח עם אגדות רוק. הן צריכות לממש את המוניטין. אקסל בן החמישים מימש.  האיש נהנה מעצמו, ונראה שהוא ממשיך גם ליהנות מההצגה.

נ.ב. העיפו את צלמי עיתונות (כולל עבדכם) אחרי שצילמו שלושה שירים מרחק מאה מטר מהבמה. תאפסנו איפשהו את המצלמות ותחזרו. איפה נאפסן? בתחנת הדלק הקרובה? אני מבין שזו אינה אשמת ההפקה הישראלית, אלא דרישת המנג'רים של אקסל וג'אנז. אחרי שחזרתי להופעה, ראיתי אלפי אייפונים מצלמים את המופע חופשי. אקסל ואנשיו: אתם יכולים להסביר לי ההיגיון? למה להתעלל בצלמים, כשכל העולם ואמא שלו מצלם אתכם? וגם: אתם לא רוצים לקבל תמונות קצת יותר איכותיות מאשר מסלולרים?

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תגובה אחת

  1. Whole lotta rosie?
    היית בהופעה או שדגת דגימות מהופעות אחרות ביוטיוב?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן