אורית שחף - היהודים

אביב גפן והיהודים רצחו את המתמודדים

דה וויס ההפעות החיות

3.5/5

אביב גפן רצח את הנבחרת שלו, כששידך לה לדואטים את להקת היהודים. לא ברור מה עבר לו בראש. הרי גפן לא כזה טיפש להבין שלהקת דציבלים ואנרגיות מוספות כמו היהודים לא תשאיר אף מתמודד בחיים. רוצים עדות מפי העבריין עצמו. אחרי שריטה סולודוחינה שרה בדואט את "זה הזמן שלך" עם אורית שחף ולהקתה, אמר גפן: מאוד קשה להשתלב. משימה לא פשוטה בעיני". כששלומי שבת שאל אותו: "אז למה הבאת לנבחרת שלך את להקת היהודים", ענה גפן: "כי אני אדם אגואיסט  ורוצה שאנשים ידעו שיש להקה כמו היהודים בארץ". חד וחלק. מילה במילה. גפן באמת חושב כי להקת היהודים כזו מסכנה ולא מוכרת, שהיא זקוקה לדה וויס לצורך פרומו? אבל נורא מזה: הוא מודע לכך, שהאגואיזם שלו חיבל בסיכויים של המועמדים שלו להמשיך בתוכנית. מזל שהקורבן היחיד היה ליאור נעמן. גם ריטה סולודוחינה ואלי חולי היו צריכים ללכת הביתה אחרי התוכנית הזו. גם הם נפלו קורבן לשידוך המטומטם. לא הייתי מסיר אחריות גם מלהקת היהודים. תום פטרובר ואורית שחף לחצו על הגז רק כדי להראות מי היא להקת היהודים. התחושה היא שהמתמודדים של דה וויס ממש לא עניינו אותם.
דואט מוסיקלי הוא בדרך כלל אקט מוסיקלי דמוקרטי, בו העיבוד אינו מקפח שום צד. הוא נועד ליצור ביצוע שמפרה את שני המשתתפים ותורם לשניהם.  אסור שצד אחד יאפיל על רעהו. זה מה שהושג בדואטים אחדים אחרים בתוכנית כמו הביצוע המשותף של ליאור קקון ואליעד בשיר Miami,  בניה ברבי ועומר אדם – "נמס ממך", אווה חלחל ואמר דדון – "לא סתם", ספיר סבן ואליעד – "רוחות". כאן סבן אפילו הצליחה להגיע לאינטרפרטציה להתעלות על אליעד. היא שרה באיפוק האופייני לה ואפילו הצליחה להשחל מאוול לקראת סיום. אביב גפן – לא אהב, והוכיח כי אין לו מושג בהערכת טיבו של דואט.

*** מיכאל אלוני, מנחה דה וויס, שובר שיאים בהנחיה מיופייפת מלאת החנפות. הסופרלטיבים שהוא מרעיף בקול צעקני על המבצעים אחרי כל ביצוע נשמעים חלולים, סתמיים ומזויפים. לא פעם אני מרים גבה. אני יוצא מנקודת הנחה שמדובר בבחור לא טיפש (שחקן מצוין) ושואל – מישהו מנחה אותו להגיד את כל דברי השבח הללו? עד כדי כך הוא שותף למזימת הריאליטי?

רון עבדן ואליעד – "לנשום"
שיר קורן ועומר אדם – "סיפור ישן"
ליאור נעמן והיהודים – "עוד ארון אחד" – הדחה
ג'וי נאג ואמיר דדון – "אור גדול"
ליאור קקון ואליעד – Miami
ניצן שייר ועומר אדם – "שקט"
ריטה סולודוחינה והיהודים – "זה הזמן שלך"
בניה ברבי ועומר אדם – "נמס ממך"
אווה חלחל ואמיר דדון – "לא סתם"
אלי חולי והיהודים – "אם כבר"
ספיר סבן ואליעד – "רוחות"

אווה חלחל ואמיר דדון – לא סתם

https://www.youtube.com/watch?v=sRAdobhddmo

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

2 תגובות

  1. לא מסכים איתך , דווקא ראו שלאורית ותום מאוד אכפת מהמתמודדים , כך שהאמרה הזאת לא נכונה
    חוץ מזה , כל הערב היה מביך , יותר הופעות מאשר ביצועים
    התוכנית שכונתית והמנחים נוראיים ואפילו אביב גפן התעייף מעצמו

  2. לא מסכים לגבי היהודים , נכון ההחלטה לצרף אותם למתמודדים היא התאבדות , אבל דווקא תום ואורית נראו כאלה שבאמת אכפת להם מהמתמודדים , לכן האמרה הזאת שלך לא נכונה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן