Harry Styles - Fine Line

Fine line

הארי סטיילס

אן.אם.סי
4/5

כאשר וואן דיירקשן עשתה הפוגה בשנת 2016, לא הייתה ממש שאלה אם הארי סטיילס יצא בסינגלים סולו – אלא יותר איזו סוג מוסיקה זו תהיה? האם ילך בעקבות חברו ללהקה לשעבר, זיין מאליק, במסלול ריתם נ' בלוז אלקטרוני-חושני? האם הוא ינסה להתשחרר מקו הבויבנד וינסה משהו יותר מאתגר, או שמא יעדיף סגנון פופ כתוב ומפק היטב נוסח ג'סטין טימברלייק.
סטיילס לא בחר באף אחת האפשרויות הנ"ל. סינגל הראשון של סטיילס, 'Sign of the Times', היה אפוס בהשראת דיויד בואי שנמשך כמעט שש דקות. הבלדה העוצמתית מיזגה אלמנטים של רוק שנות ה -70 עם בריטפופ. אלבום הבכורה שילב אלמנטים של רוק רך, פסיכדליה ופאנק. לפעמים זה הרגיש כאילו סטיילס מתבסס מדי על גיבוריו המוזיקליים,  ועם זאת הצליח לבטא גם משהו מאישיותו ומהסאונד הייחודי.
'Fine Line' הוא אלבום טוב המציג את כישוריו כיוצר פופ. ההשפעות שלו עדיין ניכרות, אבל הפעם המוסיקה נשמעת מסוגננת בחותמו. זה ניכר בסינגלים הראשונים: 'Lights Up', שמשלב רוק רך עם אינדי מודרני ונגיעת סול. ‘Watermelon Sugar’ שמציג השראת שנות ה -70 בקווי כלי נשיפה טיפוסיים, ב-‘Golden’ הפותח שנשמע אינדי-פופ בהשפעה של להקה כמו פליטווד מק.
‘Cherry’ ספוג בפסיכדליה עם הריפים הקופצניים וצלילי המפוחית. .‘Sunflower, Vol. 6’ מזכיר הרמוניות ווקאליות והפקה בסגנון הביץ' בויז
טקסטים: האלבום,לפי סטיילס, עוסק במין וברגשות מעורבים.  -ב‘Falling’ הוא מרמז לעובדה שהוא רימה את האקסית שלו, מודה ש"אין למי להאשים אלא "המשקה והעיניים הנודדות שלי". המילים המעורפלות של ‘Watermelon Sugar’, עשויות לרמז על מין אוראלי: "אני רק רוצה לטעום אותו / סוכר אבטיח גבוה".
ב –  ‘Treat People with Kindness’ מציג השפעה של קווין, בשירה הגבוהה ובשירת המקהלה האומרת:  "אולי נוכל למצוא מקום להרגיש טוב / אנחנו יכולים להתייחס לאנשים בטוב לב / למצוא מקום להרגיש טוב"?
האלבום השני של הארי סטיילס הוא ברובו שילוב אלגנטי בין השפעותיו של איש להקת הבנים לשעבר, פופ מודרני יחד עם קסמו האישי. בשיר האחרון, "Fine Line", סטיילס סוגר מעגל – מרגיש מלא תקווה לאחר שברון הלב וחוסר התבונה שהיתה מנת חלקו בעבר.

Adore You

1. Golden
2. Watermelon Sugar
3. Adore You
4. Lights Up
5. Cherry
6. Falling
7. To Be So Lonely
8. She
9. Sunflower, Vol. 6
10. Canyon Moon
11. Treat People With Kindness
12. Fine Line

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן