נטע ברזילי

נטע ברזילי: אותנטית או גימיק?

הכוכב הבא לאירוויזיון 2018

תהכוכב הבא לאירוויזיון עונה חמישית
3.5/5

ממשיכים לשווק את הבלוף. שולחים את אסי עזר ואת רותם סלע לפורטוגל כדי לעשות רעש לקראת תחרות האירוויזיון בליסבון במאי. על מה ולמה? תראו לי מה עושה מי שייצג את ישראל בשנה שעברה, יש תחושה של חלף עם הסערה. זוכרים את התוצאות? ישראל במקום ה-23. לא בושה, אבל גם לא גאווה גדולה. השוק המשותף של הפופ לא ממש מתלהב לספק לנו דוז פואה, אבל בכוכב הבא לאירוויזיון עסקים כרגיל. מייצרים שוב ציפיות באמצעות מנחים שעפים על עצמם בטיול בליסבון, ושופטים שמתלהבים מהמשתתפים כאילו מחר ישראל חוגגת בכיכרות.  רק הושט היד לליסבון, ותחזור עם הגביע.
בואו נוריד להבות. מטרת התוכנית אינה כל כך אירוויזיון כמו בידור ריאליטי והצחקות. הכוכבים הראשיים הם צמד המנחים וארבעת השופטים, שהופכים יותר ויותר למניפולציית שעשועים. כשהראל סקעת אומר למתמודדת אדווה עומר – "זה לא היה הביצוע המושלם בעולם", מכניס העורך את רותם סלע ש"מתקנת" אותו – "זה היה הביצוע הכי מושלם בעולם", כאילו כדי לומר: בואו לא ניקח העניין ברצינות, כי בריאליטי הזה אנחנו לא בראש של שופט רציני.
אסף אמדורסקי, שנראה עדיין השופט היציב והמאזן, כינה את החבורה שלידו "לול תרנגולות", וכשבלול הזה יושבים סטטיק ובן אל, כנראה אפשר עוד להפיק ביצת זהב או שתיים מבחינת רייטינג.
הראל סקעת – פחות חד לעומת התוכניות הקודמות, משתעשע, מצטחקק, וכנראה מבין את הראש הקל והקטן, שמוביל את מפיקי התוכנית. את יהונתן מרגי הוא כינה "שון מנדס הישראלי" וגם "ג'סטין ביבר הישראלי" וגם פינק אותו במחמאה ששווה מקום ראשון בפורטוגל: "אתה מוסיקאי, מחובר, זמר-על וחתיך מוות"… הבחור כולו 17, יצא רק עכשיו מהביצה לעולם, ופתאום… ג'סטין ביבר, שון מנדס. זה אני או חלמתי חלום?
מוסיקה: סלסול קולי מאונפף ומתבכיין עדיין עושה את זה לשופטים. לא מצאתי שום ייחוד בגרסה של אדווה עומר לשיר של נסרין קדרי, לעומת בן אל שראה "את כל האמת בעיניים שלה". וסקעת, שכבר ראה "זמרת מזרחית" שרה בעברית באירוויזיון. תרגיעו. זה יותר הסיפור והאמא שלה שריגשו את השופטים. ליהונתן מרגי, יש מנעד יפה לסול וריתם נ' בלוז, מור קרבסי, ששרה עידן רייכל אכן נשמעת מעט מיושנת עם הויברטו הקולי שלה, אבל באוריינטציה הקוסמו-תרבותית שלה אין לזלזל. בשנה שעברה זכה באירוויזיון שיר פורטוגלי עממי קטן, והתברר שוב כי לא תמיד הצפוי הוא בעל הסיכוי. נטע ברזילי נראתה ונשמעה התגלית הרעננה של הערב בשילוב של קול ומכונה  (לופר) בביצוע אנרגתי ורענן של Rude Boy של ריהאנה, אבל היה בזה לא מעט גימיק. אז גם כאן – נוריד בינתיים להבות. נראה אם הפעלול  יחזיק מעמד בהמשך.

במאי: יואב צפיר | עורך ראשי: יואב צפיר | מפיק: שירי מיכאלי | מנחה: אסי עזר ורותם סלע. שופטים: סטטיק ובן אל תבורי, אסף אמדורסקי, הראל סקעת וקרן פלס

ג'קי גפורוב – Feeling Good
אדווה עומר – "רציתי לדבר איתך"
תמיר כהן – "כל בוקר"
יהונתן מרגי – How Far I go
מור קרבסי – "אם היית רואה"
נטע ברזילי – Rude Boy

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

2 תגובות

  1. אסף אמדורסקי השופט האמין ביותר בכוכב הבא. אשמח שימשיך לשפוט גם בתוכנית הבאה.

  2. כל מילה בסלע! נראה שהביקורות של האתרים וואלה , YNET , NRG וכו' ממומנות על ידי התוכנית ,
    "התוכנית מעולה" , "המתמודדים מעולים" , "יותר טוב מהאקס פקטור", "בן אל וסטטיק שופטים מרעננים וחדשנים"
    כנראה באמת ששיפוט מקצועי כבר לא מדד בתוכניות כאלה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן