חמי רודנר מארח את יובל בנאי וירוס יהוה

וירוס יהומה

חמי רודנר מארח את יובל בנאי

מילים: חמי רודנר, יובל בנאי לחן: חמי רודנר הפקה מוסיקלית – איתי צוק
4/5

יאללה מחאה. למרות המצב הפוליטי, ובעיקר זה החברתי, יש מיעוט שממתין לשירים האלה. חמי רודנר הזמין את יובל בנאי לשתף ולהשתתף בשירת היאוש.
מתרחשת מגפה. הוירוס נקרא יהומה. הוא מתפשט בארץ של אלוהים רבים, ממשלה שדואגת לטיפוח העדריות, מניפולציות של הפחדה. העדר שמסומם ע"י אלהי המכונה והדיגיטציה, הווטסאפ והלייקים.
נצא עם חמי ויובל לאוטוסטראדה, נכוון מצלמות לטירוף. חיים מזוייפים בעין העדשה. רודנר מפעיל קצב רוק מהיר כדי להמחיש את התזזית. אל תחפשו תיחכום מוזיקלי, גם לא מוסיקה אולטימטיבית, גם אין כאן  אינפורמציה שאינה מוכרת, אבל בכל אמירה מהסוג הזה, כשהיא עולה על מסלול ישיר, שאינו משתמע לשתי פנים, אתה חש  שאתה לא לבד בצרה.

*** מתוך  פרוייקט סולו של חמי רודנר שבו הוא מארח אמנים שונים ממגוון ז'אנרים, כדי לגבש אמירה סאטירית, נוקבת על כאן ועכשיו.

חולדות וירטואליות / נושאות בברוטאליות / את וירוס יהומה
וירוס האימה
במחילות הסיליקון / הרדיואקטיביות / נושאות ת'מחלה
עוד יום של מלחמה
טרוריסט במידל איסט / אוהד הפועל ,מכביסט
ווטסאפ מקבלים / לב אדום צלילים זהים / המכונה שורקת מניעה לפעולה
החולדה נשכה / החולדה ברחה
וירוס יהומה
וכל אחד ואחד ואחד ואחד ואחד אלוהים אלוהים אחר
וכל אחד ואחד ואחד ואחד ואחד אלוהים אלוהים אחר

כנופיית הסדר והחוק/ ממשלת סתום ת'פה/ ממשלת שתוק
ממשלת להראות לכולם ת'שמוק
דואגת רק לעדר/ גונבת לעצמה/ מפטמים אותנו בטונות חרדה
מכור לאנפורמציה/ האל במכונה
חיים מזוייפים בעין העדשה/ תבליטו ת'שדיים עצבו את הזיפים
תביאו כמה לייקים,צלמו ת'ילדים
וירוס יהומה
כל אחד ואחד ואחד ואחד ואחד אלוהים אחר

וידיאו קליפ וארט דיירקשן: יואב רודה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תגובה אחת

  1. הכוונות טובות אבל התוצאה, פה.. ג'נרית, מאת 2 שהם ה י ו בין אומני הרוק הגדולים של הניינטיז (ובנאי בשיאי משינה כבר מ 85 ככה ). מתי היה אלמנט יותר אמיתי, לדוגמא.. אם ערבי היה שר נגד הכיבוש, לא הייתי מקבל, אפילו כשמאל ציוני אם היה אומר "ולכן אדקור את היהודי". אבל לבקש חירות, לשיר כעס, זה אנשים שסבלו יותר. זה אמיתי ואנושי לבקש טוב יותר לעצמך. השמאל מגוש דן, שכוונותיו במקום הנכון, מה לו ולסבל.. באמממת אבל ? מה לו ולקיפוח ? עדיין שמאל עדיף. אבל צריך גם אמיתיות. אם בנאי או רודנר ישירו על קשיים אישיים בזוגיות- זה פשוט קושי שיהיה ישיר ומיידי יותר. כל זה לא אומר שאסור להזדהות עם עם אחר, אבל באומנות… צריך לדעת איך לכתוב דברים שיותר …אמת פשוטה וממשית מחייך. https://rateyourmusic.com/list/DavidIs/ פה לכל הרוק ן רול הטוב של ימינו, 90% על ידי אנשי שמאל כנראה. אבל פה מה באמת שמאל, זה בסך הכל שמאל פשטני שרוצים "לצאת על הערסים של ביבי" (שאכן הרבה רדודים אנטיפטיים גם) מבלי באמת לדבר על מה טוב לנווו\ לפלסטינים. מבלי אפילו להיות שמאל שמזדהה ככזה. "כנופיית הסדר והחוק ממשלת סתום ת'פה ממשלת שתוק" ..למשלל… הרי זה לא מדויק. זה לא שביבי באמת השתיק את עיתון הארץ (אולי בפנטזיות כן היה רוצה). אז זה הרבה סימליות ילדותית. ביבי גם עשה הרבה טוב לישראל. עד לרמה שסתמה והתעללה בערביםם, שזה גרר נקמות מהםם, על יהודים חזרה. זהווו. מי שלא מבין גם להסביר תועלתנות לישראל, בשמאל… עוד יותר אהבל ומרחיק לנו מנדטים. זה הרב מהכשלים שלנו. מחנה טוב בהרבה, שנתפס חמוץ וקטנוני.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן