סטינג שיר חדש שלישיה חדשה

סטינג – שיר חדש שלישיה חדשה

סטינג היסס לחזור לפורמט שלישייה לאחר הפירוק של פוליס, אבל ההרכב החדש שכנע אותו לעשות את זה

/5

סטינג משתף שיר חדש, "כתבתי את שמך (על הלב שלי)" “I Wrote Your Name (Upon My Heart).” הוא הקליט אותו עם שלישייתו STING 3.0 עליה נמנים  דומיניק מילר בגיטרה, כריס מאס בתופים ומרטין קירשנבאום באורגן. השיר מבוסס על הקצב הישן המוכר כ"Bo Diddley beat", על שם סינגל של הבלוזיסט-רוקר בו דידלי משנת 1955. הקצב,3-2 ממוצא מערב אפריקאי.
השיר האחרון של האמן זוכה 17 פרסי הגראמי  מגיע גם עם קליפ נלווה. הסרטון משלב את הרצועה עם תמונות וקטעי וידאו של סטינג בהופעה חיה, קידום לסיבוב ההופעות הקרוב שלו עם STING 3.0, שייצא לדרך ב-17 וב-18 בספטמבר. אלבומו האחרון , The Bridge יצא ב- 2021. בשנה שעברה הוא חגג את יום השנה ה-30 לתקליט שלו Ten Summoners Tales עם מהדורה מורחבת, הכוללת גרסאות רצועות חלופיות שלא יצאו בעבר, רמיקסים והופעות חיות.
סטינג גם עזר לעבד ביצועים חדשים לכמה משיריו המפורסמים ביותר עם להקת פוליס עבור מופע הריקודים "הודעה בבקבוק", אשר בוחן משפחה המבקשת מקלט על רקע משבר פליטים.
סטינג דואג להתחדש. היסטוריית ההופעות שלו היא מסע עמוס וארוך, בין אם סולו, זיווגים שנעים מאנני לנוקס ועד שאגי. הוא הולך על תזמורת סימפונית, אלבום חריג "Songs from the Labyrinth" ב-2006 והאלבום האישי והכואב שלו "The Last Ship" מ-2013. כמובן – להקת פוליס וקריירת הסולו המפוארת בהמשך.
על סף 73, סטינג נשמע רענן מוזיקלית כתמיד, מצמצם את הלהקה הרגילה שלו לטריו. למרות שהוא היסס לחזור לפורמט השלישייה לאחר הפירוק של פוליס, סטינג אומר שהוא "אוהב" את ההרכב הזה, שהוציא את הסינגל החדש. השיר רוקיסטי, והקול של סטינג גס במיוחד, אפילו טום ווייטסי שכזה. .
"רציתי לעשות משהו מהיר מאוד עם אקורדים פשוטים וזה מה שהמצאתי, והסאונד האגרסיבי הוא ההפתעה שרציתי לתת לאנשים הפעם. אני חושב שאנשים יופתעו מהקול שלי. אבל זה לא היה מכוון. הייתי ממש באמצע סיום סיבוב ההופעות האחרון ובקושי יכולתי לדבר, אז זה הקול הטבעי שלי כשהוא מתעייף.

עברו -40 שנה מאז יצא “Synchronicity" של פוליס. השיר "Every Breath You Take" עובר את רף המיליארד בספוטיפיי וביוטיוב, האם סטינג יכול היה לדמיין ששירים מהאלבום הזה יהיו כה מבוקשים היום?
"כשכתבתי את השיר הזה ידעתי שזה להיט. היה לנו רקורד די טוב עד לאותה נקודה, אבל ידעתי שזה להיט מס' 1. את מה שיקרה מעבר לזה, עד עשרות שנים מאוחר יותר, לא יכולתי לצפות".
האם אתה עדיין אוהב לשיר את השיר הזה? כשהקהל מאוהב בשיר – אני אבצע אותו. זה נראה ונשמע יפה באצטדיון, כשכולם מצלמים, אז אני לא מתכוון לסרב… זו אישור שהשיר שאתה עושה הם אוהבים.
על הידידות המיוחדת שלו עם בילי ג'ואל אומר סטינג: "אני מכיר את בילי מאז 1980. והוא בא לראות אותנו בלונג איילנד בקולוסיאום. אני זוכר שביליתי איתו ערב ליד פסנתר והוא התחיל לנגן בטהובן, גילברט וסאליבן, הביטלס, ג'רי לי לואיס – הכל היה לו בקצות אצבעותיו. וחשבתי, אתה באמת מוזיקאי אמיתי, אתה באמת הבחור הזה, אתה באמת איש הפסנתר. יש לי כבוד אינסופי אליו."
עבר עשור מאז הצגת הבכורה של המחזמר האוטוביוגרפי שלוג "הספינה האחרונה",
והוא עובד על גרסה חדשה , שתועלה באירופה בשנה הבאה "אני מאוד נלהב מזה כי זה סיפור כל כך אישי עבורי ועבור הקהילה שבה גדלתי"

סטינג – השירים שלי בהופעה

סטינג שיר חדש שלישיה חדשה – I Wrote Your Name (Upon My Heart)

 

סטינג פייסבוק

share

2 אהבו את זה

share

2 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן