עיון ביקורת

תמר אפק , Crossbow (מילים ולחן: תמר אפק, מאי 2020)

מוסיקה ישראלית, מוסיקה רוק, סינגלים חדשים, שירים חדשים

כסחי לו את הראש בפטיש, צלמי הכל, ואז ברחי. נשקי עיניה בעדינות לפני שאת גומרת אותה וברחי. שנרד לתסריט הבלהות האלים של תמר אפק? כתבו שהיא גיטריסטית משהו. איך לא עלינו עליה עד עכשיו? סולנית "קרוסלה" לשעבר. "אחת הנשים היותר בועטות בסצינת הרוק העכשווית בארץ", לשון הקומוניקט.
יכול להיות. השיר הזה אינו השיר האולטימטיבי שיכניס אותה לפנתיאון נשות הרוק המובילות. המבטא מעומעם. השירה – מלנכולית, אבל התחושה המדוכדכת והאפלה  נשארת בחלקתה, נותנת יותר מקום לגיטרה, לנגנים המצוינים, יובל גארין בגיטרה, אורי קוטנר בבס,  שמשדרגים אותה ברוח גבית חזקה. הטקסט נשמע יותר פוזה אנרכיסטית "בועטת" מאשר מלל אותנטי. הנגינה – רמה בפני עצמה. בקומוניקט כתוב שיש לה A magnetic stage presence.  מהקליפ קשה להתמגנט. אולי יש להגיע להופעה כדי לתקן את הרושם מהשיר  הזה.

Hit him with a hammer/ Take it all on camera then run
Kiss her eyes with tender/ Right before you end her then run
Till there’s nowhere to run/ Till there’s nowhere to point your gun
Visit her new husbands/ Even if they’re thousands then run
Walk into his nightmares/ Stab him with your high heels then run
Till there’s nowhere to run/ Till there’s nowhere to point your gun
Till there’s no place under the sun/ Till there’s no place under the sun
Till there’s no place under the sun

דירוג:
שתף דף זהBookmark and Share

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *