אברהם טל קיסריה בהופעה חיה

אברהם טל קיסריה הופעה חיה

אחרי "ערב טוב קיסריה" ביליתי למעלה משעה וחצי בצפייה מהכורסה באחת ההופעות הטובות שראיתי בקיסריה

5/5

מה השיקולים של אברהם טל לשחרר אלבום הופעה חיה בקיסריה ליוטיוב?  האם זה עלול לפגוע בביקוש להופעות הבאות שלו? טל אולי חשב פעמיים לפני שהחליט ללכת על זה: "הרגשתי שאני רוצה לפנק אתכם לכבוד החג ולתת לחם לחוות את מה שאנחנו חווים יחד שוב ושוב על הבמה". הביחד הם חברי ללהקתו איתם הוא מופיע כבר 15 שנה, שהעניקו כל מה שהוא צריך להופעה מלהיבה.
ראוי לפרגן לטל על הנדיבות הזו בשחרור ההופעה של "אחרת נשתגע". למי שיש טלוויזיה חכמה, מומלץ לראות על מסך בסאונד נהדר.  במחשבה שניה – אברהם טל ככל הנראה חשב שאי אפשר, שהופעה כזו לא תזכה לחיי נצח  ותרד אל תהום השכחה. הוא  צדק.
אחרי "ערב טוב קיסריה" ביליתי למעלה משעה וחצי בצפייה מהכורסה באחת ההופעות הטובות שראיתי בקיסריה. בשבעה עשר השירים קיבלתי מפגן מרהיב של סאונד ותאורה ואת טל בשיא בשלותו כזמר וכפרפורמר שנמצא עמוק בתוך הקהל, סוחף אותו לשיאי ההתרגשות וההתלהבות באנרגיות, בהתלהבות, בעוצמות קוליות.
אברהם טל אינו זמר של של מוסיקה אלטרנטיבית. הזכרונות, המקומות, השאלות, החוויות –  מתנקזים לאפיק מיינסטרימי אטרקטיבי, שירים שמונעים ע"י משבים אופטימיים של אדם, שגם בשיר שניים עצובים משדר משהו מאוד חיובי. המבחן בסופו של דבר אינו בהתרפסות, לא בפירוטכניקה ואפילו לא באיכות העיבודים והנגנים המצוינים, אלא עד כמה הפה והלב שווים.
זה היה ערב של אפרו-פופ-רוק נשען על צליל סינתיסייזר מעולה ונגנים מיומנים שמחוברים בטבוריהם לטל – מסוג ההופעות שטוב מראה עיניים ומשמע אוזניים מעשרת אלפי מילים. השבחים לכן לאמני הוידיאו,  שניצלו עד תום כל זווית כדי להעניק  לכותב שורות אלו הרגשה הכי קרובה להתרחשות חד פעמית – בצילומים, בסאונד, בתאורה.

תופים: איל ניסנבוים , קלידים, תכנותים, שירה וניהול מוזיקאלי: אלון רדעי, בס, סינטבייס, שירה: עופר אשד, גיטרות ושירה: יוני אמבר , שירה: נעמה אופק לוי, הפקה מוזיקאלית: אברהם טל , סאונד: אמוץ נחמני , עיצוב במה: ליאור מיטל , עיצוב תוכן: עדן עומר לוי, בימוי: עומרי רוזנבלום , הפקה בפועל: ליהי גינדין , ניהול במה: גרג פרל, הגברה ותאורה: סינקופה

אברהם טל קיסריה הופעה חיה

 

אברהם טל פייסבוק

share

3 אהבו את זה

share

3 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן