אודי כגן אביב גפן אביתר בנאי קארפול קריוקי בהיכל התרבות

אודי כגן אביב גפן אביתר בנאי קארפול קריוקי בהיכל התרבות

המוסיקאים והזמרים לא רק משועשעים מהחיבורים שכגן יוצר בין שיריהם. הם לחלוטין מופתעים והופכים למעין שחקני משנה בהתרחשות החדפעמית.

4.5/5

את ה"קארפול קריוקי" קנינו מתוכנית המציאות המצליחה של ג'יימס קורדן בטלוויזיה האמריקאית. ה"תרגום" שלה לטלוויזיה המקומית ("כאן") הצליח בזכות אודי כגן על תקן קורדן, שלקח את הזמרים והיוצרים לדרכים, והצליח לחבר את השירים להומור ולהצחיק לא רק אותם. הקטע למטה – אינו מתרחש  בתוך מכונית אלא על בימת היכל התרבות. אביב גפן הזמין את הנהג המזמר, שהזמין את אביתר בנאי לתוכנית רמיקסים ערוכה עם קטעי קישור. -12 הדקות הם התמצית המזוקקת של בידור מוזיקלי. כגן הביא את רוח הקריוקי לבמה בחיבור להיטי גפן את בנאי. כגן למד היטב את התמהיל של חיבור של חדוות חיים וזמרה, הערות ממזריות קטנטנות לנוסע המזדמן, יכולת אימפרוביזציה – כדי ליצור רושם כאילו הכל באמת נורא לא מתוכנן.
אודי כגן, הוא לא רק קומיקאי משונן אלא גם מוזיקאי נפלא. בשניהם מצליח לחבר  יכולת האלתור המבריקה עם היכולת לתקשר בצורה היעילה ביותר עם האורחים שלצידו. שני המוסיקאים והזמרים שלצידו בהיכל לא רק משועשעים מהחיבורים שהוא יצר בין שיריהם. הם לחלוטין מופתעים והופכים למעין שחקני משנה בהתרחשות החדפעמית.

אודי כגן, אביב גפן, אביתר בנאי קרפול קריוקי בהיכל התרבות

 

אודי כגן קארפול קריוקי פייסבוק

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן