הממונה על ההגבלים העסקיים הודיע אישר המיזוג בין NMC להד ארצי, לפיו תרכוש NMC את הבעלות והשליטה המלאה על חברת התקליטים הד ארצי בתמורה ל- 4 מיליון ₪, בנוסף לכלל התחיבויותיה של הד ארצי.
פנינה אדרי מנכ"ל NMC: "מדובר במהלך משמעותי שעשוי לחזק את תעשיית המוזיקה בארץ. אנו מודעים למצב הקשה אליו נקלה הד ארצי ומקווים שנצליח חרף מצבה לשימור הערכים התרבותיים הרבים המצויים בה"





