אנדריאה בוצ'לי ישיר בבלומפילד ביוני

אנדריאה בוצ'לי מגיע לבלומפילד

בוצ'לי הוא היצוא הגדול ביותר של איטליה,  מזמרי האופרה היחידים בעולם, שכל זמר פופ שני ירצה להקליט איתו דואט.

/5

זמר האופרה הכי מצליח בעולם בימינו לפי ה"בילבורד", אנדראה בוצ'לי, מגיע השבוע להופעה אחת  ב-8.6 במופע ענק באיצטדיון בלומפילד עם מערכת הגברה ובמה מהמורכבות והגדולות שהוקמו בישראל.  את בוצ'לי תלווה הפילהרמונית הישראלית על 70 נגניה, 60 זמרי מקהלת גארי ברתיני, 12 סולנים אורחים ביניהם שירי מימון, שתבצע עם בוצ'לי את השיר  Prayer, מטאו בוצ'לי בנו של אנדראה. 
בוצ'לי
סווג לפי המגזין הזה לא במסגרת "מוסיקה קלאסית" אלא תחת המשבצת "קלאסיקל קרוסאובר". זה לא בדיוק "קלאסית קלה" אלא צומת מוזיקלי שבו נפגשים קלאסי עם פופ ,מוזיקת עולם, ג'אז ואפילו רוק. הכפר הגלובלי אוהב החנפות כאלה, במיוחד זמרי אופרה גדולים שהולכים על תמהיל קלאסי פופ – פוצ'יני, ביטלס, טנגו וברודוויי. פעמים רבות זמר הקרוסאובר ירצה להתנסות בשניים-שלושה ז'אנרים שונים ולהשתמש בהשפעות אלה כדי ליצור סגנון משלו, לגשר על הפער בין הסגנונות המועדפים עליו, כדי להניח את הבסיס לסגנון שהוא לגמרי שלו. לשם כך הוא זקוק לקול ולנוכחות.
לאנדראה בוצ'לי יש אחד הקולות היפים ביותר על פני כדור הארץ. הוא ממשיך להגשים מסלול קרוס אובר של להיטי כל הזמנים מהפופ והקלאסי וגם נותן הזדמנות לאמנים אחרים בשיתופי פעולה מיוחדים.
בוצ'לי, יליד טוסקנה (1958) שנולד עם גלאוקומה והתעוור לגמרי בגיל 12, הוא היצוא הגדול ביותר של איטליה,  מזמרי האופרה היחידים בעולם, שכל זמר פופ שני ירצה להקליט איתו דואט.  מאז Time To Say Goodby עם שרה ברייטמן, המניה שלו כמשת"פ חזקה מכל זמר אופרה אחר. באלבום Si שיצא ב-2018 מציג ביצועי סולו מצוינים וגם דואטים עם שורת כוכבים החל מאד שירן, שהקליט עם בוצ'לי את ‘Amo Soltanto Te’ (לחן של שירן מילים של טיציאנו פרו) אחרי שהם שיתפו פעולה ב –  "Perfect Symphony". הזמרת  Dua Lipa צירפה קולה לשיר ‘If Only’,  דואט משמעותי הוא הביצוע של "We Will Meet Again" עם ג'וש גרובן, והאטרקציה היא הדואט של אב ובנו, אנדריאה בוצ'לי ומתאו בוצ'לי בן ה-20 בשיר באנגלית – Fall On Me.
 בוצ'לי הגיע עם האלבום Si לפסגת טבלת המאתיים של האלבומים הנמכרים ביותר. הוא נמכר בשבוע אחד ב-126 אלף יחידות מתוכם 123 אלף – אלבומים פיזיים, לפי הדיווח של Nielsen Music.
את You'll Never Walk Alone, "לעולם לא תצעדי לבד", שיר טעון רגש שנכתב על ידי צמד הכותבים רוג'רס והמרשטיין למחזמר "קרוסל", ואומץ כהמנון ע"י אוהדי קבוצת ליברפול עוד בשנות השישים מבצע הטנור האיטלקי  באלבומו החדש Believe (2020), בביצוע נשמה גדול מן החיים.

הקונצרט פרי יזמתו של המפיק גד אורון מחב׳ א.ג.מיוזיק ביזנס, שגם יפיק את המופע. מחירי הכרטיסים מ-199 עד 1799 ש"ח לחבילת וו.איי.פי

ביקורת ההופעה בבלומפילד

Andrea Bocelli, Céline Dion – The Prayer

Sarah Brightman & Andrea Bocelli – Time To Say Goodbye

Andrea Bocelli – Con Te Partirò

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן