ליבי

ליבי לליבי

אקס פקטור ישראל ההופעות החיות

עם: Close up, ליבי, אלמוג קריאף, טל גינת, יוסי שטרית, דניאל יפה, בן גולדשטיין, דודו איבגי, אנה טימופיי
/5

ליבי כבר לא. משה פרץ ועברי לידר אהבו את הפרשנויות השקטות שלה לבלדות. שירי מימון התעקשה על "הפצצה" או כפי שהתנסחה: "רציתי שתפציצי". לא התייחסה לשירה, לביצוע היפהפה של As Tears Goes By. השופטת שירי לא הסבירה מה בדיוק המטרה בהפצצה הזו? לא בטוח ששירי מימון מסוגלת לענות. היא כנראה גם אינה מבינה כמה עוצמה יכולה להיות בביצוע שקט. כשרוקרית איכותית שרה שיר שקט, אתה מקבל את כל מטען הנפץ שלה – רק בלי דציבלים.
שירי מימון נחשפת במערומיה. לא תמיד שולטת במה שהא אומרת. אחרי שאלמוג קריאף שר את "הכוס הכחולה" של עברי לידר, היא העירה לו "אני לא בטוחה שהבנת על מה שרת", אבל חילקה לו מחמאות על הביצוע – "אני אוהבת לראות אנשים שנהנים על הבמה". כלומר: קריאף לא יודע על מה שר אבל הוא "נהנה על הבמה". זה מה שחושבת מימון. האם ההנאה באה על חשבון הבנת הנקרא? נוריד לה ציון ממה שנשאר, ולא נשאר הרבה. לדניאל יפה ששרה "טיפת מזל" המוכר מזהבה בן, היא אמרה: "חיכיתי שתרגשי אותי". אני לא בטוח שדניאל יודעת מהו מתכון הריגוש של מימון. ריגוש, צריך להזכיר לה, אינו מטרה באמנות, הוא יכול להיות לכל היותר תוצאה. על הביצוע של אוהד ועוז ל – Let Me Entertain You, היא אמרה "זה פשוט מהפך". מהפך? לא קרה דבר המעיד על מהפך. הם המשיכו בסגנונם, והעלו מעט את רף הביצוע. אבל לא מהפך.
גם פורטיס לא יירשם בדפי ספר הזהב של שופטי הריאליטי מיוסיק. הוא שולף הרבה הערות סרק כמו "ראיתי אותך מתחילה לחייך", שאמר לטל גינת על הביצוע ל – Love Me Like You Do. חיוך הוא קריטריון איכות?  וגם: "דניאל היא כוכב על, ולא משנה מה היא שרה", שאמר בצעקה על דניאל יפה. פורטיס, עזוב אותך מכוכבי על, תתחיל לדבר לעניין.
גם עברי לידר, השופט היותר אינטיליגנטי מבין הארבעה, מאבד לפעמים איזון. על הביצוע של יוסי שטרית ל"חופשיה" אמר: "אני מרגיש כמו בהופעה של ארתור רובינשטיין". לא פחות! תרגיע עברי. להשוות את הסלסול של שטרית לנגינת ענק פסנתרני המוסיקה הקלאסית – זה אפילו לא הגזמה. זה כלום. ממש כלום. משהו שצריכים למחוק. אני מחקתי, הגם שזה היה ביצוע נפלא באמת.
לידר מעד גם בנימוק החלטה שלו להעדיף את ליבי על פני טל גינת בשלב ההתמודדות הסופי בגלל ההערה שלה, שלא נורא אם היא תיכשל, כי "זה רק טלוויזיה". לידר אמר לה: "זה הרבה יותר מטלוויזיה. זה החיים שלך, הקריירה שלך, האמנות שלך", ובגלל האמירה הזו החליט לבחור בליבי. לא להאמין: משפט סרק שנפלט לגינת בעיצומה של ההתרגשות הוא שחרץ את גורלה אצל לידר, לא הביצוע עצמו.
משה פרץ טעה כשהוא הציע לדודו איבגי להמשיך לכת על "קלאסיקות ישנות" בגלל הביצוע החלש ל"הייתי בגן עדן". זמר טוב הוא זמר טוב, ואין לתחום אותו בסוג שירים כזה או אחר בגלל ביצוע אחד.

הביצועים הטוב של הערב: אנה טימופיי – If I Were A Boy, יוסי שטרית – חופשיה הביצוע הגרוע: דודו איבגי – הייתי בגן עדן. ההעמדה הטובה ביותר: בן גולדשטיין.

 

Close Up – "מתוק כשמר לי"

אלמוג קריאף – "הכוס הכחולה"

טל גינת – Love Me Like You Do, Wake Me Up

יוסי שטרית – חופשיה

דניאל יפה – טיפת מזל

בן גולדשטיין – The Lazy Song

אוהד ועוז After The Sun – Let Me Entertain You

דודו איבגי – הייתי בגן עדן

אנה טימופיי – If I Were A Boy

עידו ועטרה – "ואם היינו יחד"

הדחה

ליבי As Tears Goes By ו – Love Of My Life

יוסי שטרית חופשיה

After The Sun – Let Me Entertain You

ליבי – As Tears Goes By 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

3 תגובות

  1. אין מה לעשות: המתמודדים השנה לא ממש טובים. או מרגשים. זה מה יש.
    אנה טימופיי עדיין הכי מענינת (וטובה) למרות הביצוע החלש באנגלית בחלק הלא-אופראי (כמו שצדק עיברי, ממש הוצאתי את המילה "דיסוננס" שניה לפני שעיברי אמר אותה. שיעשע אותי). צמד הבנים היו לא רעים, אבל לא היה שום דבר מרגש באמת. בן גולדשטיין עדיין הדבר הכי גרוע בתוכנית הזאת. ממש לא אהבתי את השיר ו\או ההופעה המוזרה הזאת. לא מבין ההתלקקות עליו. דיי איכס.

  2. אני דווקא חושב שאלמוג ויוסי זמרים נהדרים אבל במקרה של יוסי פשוט חוזר על עצמו הוא שר שירים שכולם נשמעים אותו דבר ולא עושה משהו באמת מיוחד לעומת זאת אצל אלמוג אני חושב שהוא כן לוקח שירים ושר עם גווניו הקוליים וכן זה יוצא יפה אבל לא בטוח שהוא הכי טוב בתחרות . אנה ואוהד ועוז לדעתי בין הגדולים . אגב ברור שקלוז אפ ועידו ועטרה נמצאים בתחתית הרשימה אם היה היגיון ונורמליות בתחרות הם היו הבאים בתור להיות מודחים . על דודו איבגי נאמר כל מיני דעות מה שכן ביצועיו האחרון היה הכי פחות טוב שהיה לו . אבל איכשהו אני כל הזמן מעריך אותו בלי קשר . הייתי מעדיף זמר שנותן ביצועים כושלים על זמר שלא מנסה ולא מעיז כמו יוסי ולכן יש לי הרבה הערכה לדודו ושוב זה שאני מעריך אותו לא אומר שהוא הזמר הכי טוב בתחרות . אני הייתי רוצה בגמר את אנה ואוהד ועוז במקומות הראשונים והשאר שיהיה אבל זה לא מה שיקרה . הזוכה שצריך להכריז באקס פקטור מבחינה רשמית זה יוסי שטרית ולא בגלל שהוא ראוי לזה אבל הוא המנצח ואם הוא לא אז מקסימום מקום שני אבל אין סיכוי הוא זוכה .

  3. איך לא שמת בביצועים הטובים את AFTER THE SUN , הם העלו את הרף כמו שאמרת , ליגה בפני עצמה

    וחוץ מזה , אני מסכים לחלוטין , עברי לידר שופט לא במקצעיות , המקרה של טל גינת מוכיח זאת
    אבל זה גם בחירות השירים הכושלות גם השנה וגם בשנה קודמת
    אחד השופטים היותר גרועים שהיו בריאליטי (יחד עם אטדגי) לא שהשאר מציאה גדולה

    דודו איבגי גרוע כבר 2 ביצועים וצריך לעוף הביתה , בן גולדשטיין זייף למוות , יוסי ואלמוג שרים אותו דבר כל שבוע
    יאהבו אותם לא משנה מה הם יעשו אבל הם לא מחדשים כלום

    אחרי הדר לי עוד זמרת מעולה כמעט עפה והקהל ממשיך לסגוד לבינוניות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן