אריק קלפטון מנגן על דגל פלסטין

אריק קלפטון מנגן על דגל פלסטין

תמונות של הגיטרה ה"פלסטינית" מתפרסמות ברשתות תוך תמיכה ביוזמתו. המתנגדים, והם לא רבים, תמהים מדוע קלפטון פסח על אסון השבעה באוקטובר בו החמאס טבח במשתתפי פסטיבל נובה וישובי הדרום, רצח ואנס נשים באירוע שייזכר לדראון עולם כאחד הפשעים הגדולים בהיסטוריה נגד האנושות

/5

לפני שנה אחרי שנאסר על רוג'ר ווטרס להופיע בפרנקפורט, גרמניה על ידי גורמים רשמיים במועצת העיר בעקבות האשמות באנטישמיות, כוכבי רוק כולל אריק קלפטון, טום מורלו מ Rage Against The Machine וניק מייסון מפינק פלויד התגייסו מאחורי ווטרס ותמכו בעצומה שמטרתה לבטל את ההחלטה. בריאן אנו, פיטר גבריאל ומייסד סופט מאשין רוברט וויאט פרסמו גם הם את הצהרת הזדהות עם ווטרס, כמו גם שחקנים כסוזן סרנדון וג'ולי כריסטי, ובמאי הקולנוע קן לואץ'. "הביקורת של ווטרס על היחס של ישראל לפלסטינים היא חלק מהמסכת ארוכת הטווח שלו למען זכויות אדם ברחבי העולם", נכתב לצד העצומה. "מי שמכפישים את ווטרס עוסקים בקמפיין מסוכן שמשלב את הקמפיין של ישראל נגד האנטישמיות".
בהופעות האחרונות שלו, אריק קלפטון יוצא במחווה עוצמתית לעזה, ופותח את ההופעה שלו בגיטרה מעוטרת בדגל פלסטין. קלפטון, גיטריסט אגדי הידוע בהשפעתו העמוקה על רוק ובלוז, ממשיך לעורר השראה הן במוזיקה הנצחית שלו והן בהצהרותיו המשפיעות, והמהלך שלו הוא חלק משמעותי בקמפיין של עולם הרוק נגד ישראל. אריק קלפטון העלה לרשת מופע מוקלט הקורא לגיוס כספים עבור ילדי עזה, כך הודיע אתר האינטרנט שלו. ההכנסות מהכרטיסים לשידור המקוון – שנקרא ' ‘To Save A Child’ – יועדו לסיוע לעזה.
תמונות של הגיטרה ה"פלסטינית" מתפרסמות ברשתות תוך תמיכה ביוזמתו. המתנגדים, והם לא רבים, תמהים מדוע קלפטון פסח על אסון השבעה באוקטובר בו החמאס  טבח את משתתפי פסטיבל נובה וישובי הדרום, רצח ואנס נשים בראירוע שייזכר לדראון עולם כאחד הפשעים הגדולים בהיסטוריה נגד האנושות.

אריק קלפטון מנגן על דגל פלסטין

 

Eric Clapton Facebook

share

2 אהבו את זה

share

2 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן