ג'סטין ביבר וג'ייקוב טרמבליי

בדידותו של ג'סטין ביבר הצעיר בקליפ "Lonely"

ג'ייקוב טרמבליי בן ה-14 מגלם את ביבר בימי הצלחתו כנער

/5

בדידותו של ג'סטין ביבר הנער. זה כמעט כל המסר שהוא חולק בשיתוף הפעולה החדש שלו עם בני בלאנקו. הקליפ הנלווה מציג את השחקן ג'ייקוב טרמבליי בן ה-14 כביבר בשיערו החלק המוכר והקפוצ'ון האיקוני, כאשר ביבר עצמו (הבוגר) מציץ מהאלם החשוך והריק. השיר מראה את הצד האפל של הכוכבים הילדים.
ביבר, כיום בן 26, התגלה בגיל 13 על ידי האמרגן סקוטר בראון.
בסרטון טרמבליי נראה בחדר הלבשה לפני שהמפיק בני בלאנקו, ששיתף פעולה עם ביבר בשיר והמפיק פיניאס, מודיעים לו הגיע הזמן לעלות על הבמה. טרמבליי שר את מילות השיר המלנכוליות לאולם ריק לכאורה לפני שנחשף בעשר השניות האחרונות כשביבר האמיתי מאזין לו.
"ואולי זה המחיר שאתה משלם / תמורת הכסף והתהילה בגיל צעיר / וכולם ראו אותי חולה / וזה הרגיש שאף אחד לא נתן כמו ס*** / הם מתחו ביקורת על הדברים שעשיתי כילד אידיוט" ביבר שר.
ב"Lonely", ביבר אינו מתהדר בתהילה – במקום זאת, השיר מצייר תמונה הרבה יותר מציאותית של המשמעות של להיות מפורסם בעולם כנער.
עוד בספטמבר 2019, ביבר פרסם ביבר ברשתות החברתיות פוסט העוסק בבריאות הנפש, תוך שהוא משקף את הטעויות שעשה בעברו."הייתי בן 18, בלי שום כישורים בעולם האמיתי, עם מיליוני דולרים וגישה לכל מה שרציתי", כותב ביבר. "זה מצב מאוד מפחיד לכל אחד."
זמן קצר לאחר יציאת "Lonely", ביבר צייץ על החוויה שלו בהכנת השיר."למען האמת קשה לי להקשיב לשיר, לחזור לכמה מפרקי החיים האלה". יש משהו חזק בלבטא פגיעות ולכן אני מאמין שהשיר הזה כל כך חזק."
"Lonely" הוא הסינגל השני מאלבומו של ביבר "Changes", שיצא לאחרונה .

ג'ייקוב טרמבליי כג'סטין ביבר הנער ב"Lonely"

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן