בילי אייליש משתפת בסינגל חדש NDA

בילי אייליש משתפת בסינגל חדש NDA

NDA הוא חוזה שבאמצעותו הצדדים מסכימים שלא לחשוף מידע חסוי ששיתפו זה עם זה כחלק הכרחי בעשיית עסקים משותפים

/5

זהו השיר האחרון לקראת האלבום הקרוב של בילי אייליש ‘Happier Than Ever’ שיצא ב -30 ביולי. השיר נע בין משפטים קצרים והיפנוטיים על פס קול קצבי המעוגן בקו בס כבד. טקסט: "לא יכולת להציל אותי, אבל אתה לא יכול להרפות לתת לי ללכת", שרה אייליש.
'NDA' מגיע עם סרטון בבימויה העצמי של אייליש, המראה אותה צועדת לאט בדרך חשוכה כש 25 נהגי פעלולים חולפים לצידה במכוניות דוהרות. על פי ההודעה לעיתונות, הקליפ צולם בטייק אחד ומבלי להשתמש בכפילים או בפעלולים חזותיים לצורך תנועת המכוניות.
'NDA' הוא השיר החמישי מ- 'Happier Than Ever', שאייליש משתפת לקראת צאתו של האלבום. הקודמים היו 'הכוח שלך' (‘Your Power’) 'הסיבה האבודה' ( ‘Lost Cause’,) כמו גם' העתיד שלי (‘My Future’) 'ו'לכן אני' (‘Therefore I Am’)
אייליש סיפרה לאחרונה כי היא שנאה כל שניה בעבודה על אלבום הבכורה שלה 'כשכולנו נרדמים, לאן אנחנו הולכים?' ( ‘When We All Fall Asleep, Where Do We Go?’) "שנאתי לכתוב," אמרה. "שנאתי להקליט. ממש שנאתי את זה. הייתי עושה כל דבר אחר. אני זוכרת שחשבתי שאין סיכוי שאעשה אחר כך אלבום נוסף. בהחלט לא".
השיר מציג את ההתמודדות של אייליש עם התהילה, הילדה היפה שחתמה על NDA ( (Non Disclosure Agreement – הסכם ללא גילוי נאות) חוזה שבאמצעותו אחד או יותר מהצדדים מסכימים שלא לחשוף מידע חסוי ששיתפו זה עם זה כחלק הכרחי בעשיית עסקים משותפים – כמו למשל, ביתה הסודי שקנתה כשהיתה בת שבע עשרה.
'NDA' מראה את רצונה להשיג עבודה חדשה, איפשהו רחוק מכל הצדדים המבאסים שבתהילה. השיר מתכתב עם שירים האחרים של איליש, Getting Older, כמו גם I Didn’t Change my Number.

בילי אייליש – NDA

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן