בראד מלדאו מנגן ביטלס

בראד מלדאו מנגן ביטלס

מלדאו הוא מעריץ ותיק של הביטלס, הוא הוקסם מהמטמורפוזה הפסיכדלית של הלהקה באמצע שנות ה-60 - כשההרמוניות הלא מוכרות והמקצבים המוזרים שלהם חדרו לפופ

4.5/5

אלבום הסולו החי כולל פרשנויות של הפסנתרן והמלחין בראד מלדאו לתשעה שירים של ג'ון לנון ופול מקרטני ואחד של ג'ורג' הריסון. למרות ששירים של הביטלס היו מזמן מרכיבים בסיסיים במופעי הסולו והטריו של מלדאו, הוא לא הקליט בעבר אף אחת מהלחנים בסולו. האלבום מסתיים ב- ?Life On Mars קלאסיקה של דיוויד בואי, שמבליטה קשר בין הביטלס לבין כותבי שירים פופ שבאו בעקבותיו. Your Mother Should Know הוקלט בספטמבר 2020 בפילהרמונית של פריז. הקטע הזה התקבל על ידי הקהל בשאגות של התלהבות.
מלדאו הוא מעריץ ותיק של הביטלס, הוא הוקסם מהמטמורפוזה הפסיכדלית של הלהקה באמצע שנות ה-60 – כשההרמוניות הלא מוכרות והמקצבים המוזרים שלהם חדרו לפופ דרך אלבומים כמו Rubber Soul ו-Revolver. הפסנתרן מחליף את השריריות של הרוק בעדינות קאמרית-מוזיקלית. בהקלטה החיה עוצמתית, וירטואוז הפסנתר מוציא מהשירים את הבוגי, הבלוז והרוק.
מה שמהנה במיוחד בגישה של מלדאו שהוא שומר על כל שיר מזוהה תוך שהוא הופך אותו לשלו, כמו ב"I Am the Walrus", שם הוא מרמז על הפסיכדליה של ג'ון לנון. באופן דומה, "For No One" דמוי שיר הערש זוכה לאיכות עדינה הסגנון הסווינגי של פול מקרטני. מצוינת הגרסה המרירה-מתוקה שלו ל""Here, There and Everywhere שהפכה את השיר לבלדה מרגשת ברכותה שמעוררת את הסגנון הקלאסי של שנות ה-60.

 

 

בראד מלדאו פייסבוק

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן