ברברה סטרייסנד ההופעה בבלומפילד

ברברה סטרייסנד ההופעה בבלומפילד

בגיל 71 עם כל פרסי האוסקר, הטוני, האמי והגראמי, ואחרי 50 שנות קריירה,היא עדיין לא יאומן – אותה הברברה סטרייסנד

איצטדיון בלומפילד
4/5

כשה"פאני גירל" פוגשת את ה"וומן אין לאב". חמישים שנה של אגדה על הבמה, יש לה, לברברה סטרייסנד,  את השטיקים שלה, ההצחקות הקלפטעיות. מי ששילם 500 פאונדס בלונדון ושלושת אלפים שקלים על כרטיס לבלומפילד לא בא לשמוע את ברברה מפטפטת. הוא אפילו היה מוותר על מחווה בצורת שירת "התקווה", כשכל הקהל קם על רגליו לכבד את ההמנון הלאומי. נדמה לי שהוא היה גם מוותר לשמוע אותה בדואט עם אחותה רוזלין.
אבל לברברה סטרייסנד יש כישרון מיוחד לשוחח עם הקהל, כאילו היא משוחחת עם ידידים, כזו בלתי אמצעית, כאילו גובה עיניים. היא לא תוותר על זה. ואז כשהיא מתחילה לשיר, היא כבר נוסקת גבוה לשמיים, כבר לא אנושית, כבר לא גובה העיניים.
הקהל שילם בשביל הקול הזה. האם הוא נשמע צלול ונקי כבעבר? החדשות הטובות: גם אם שמעת איזו שריטה בקול, ברברה שרה נפלא On A Clear Day ועד The Way We Were.
ריגושים – יש ויש. בגיל 71 עם כל פרסי האוסקר, הטוני, האמי והגראמי, ואחרי 50 שנות קריירה,היא עדיין לא יאומן – אותה הברברה סטרייסנד, אלא שבגיל הזה היא כבר מרשה לעצמה סיכומים של קריירה על מסך הוידאו, תמונות ישנות מהתינוקת ברברה של ברוקלין ועד ברברה סטרייסנד סופרסטאר. נו טוב, היא אינה מתנהגת לפי סטריאוטיפ סופרסטארי. משחקת אותה פאני גירל. קצת אידישקייט, שהיא מרשה לעצמה רק על אדמת הקודש. נראית סטאר בכל סמ"ק, ונשמעת עדיין ברברה סטרייסנד הגדולה שכולם מכירים. עוצמות תחושתיות יוצאות מבלומפילד ומטפסות מעלה.
הפרפקציוניסטית ביימה שאו תיאטרלי מא’ ועד ת’ – קולות שבוקעים מרמקולים, סרטים מוקרנים, סיפורים ביוגרפיים ובעיקר השירים הכי אהובים עליה, מהרפרטואר הקלאסי של מחזות הזמר, מחרוזות, להיטים.
מגיעים הקלאסיים: Nice and Easy להיט מהשישים המוכר מסינטרה ו – Bewitched, Bothered and Bewildered של רוג'רס והארט משנות הארבעים. וזה היין המשובח, שהשתבח עם הזמן. השירה שלה, (הפרייזינג) בהירה, עדינה. The Way We Were בעיבוד של מרווין המליש מצמרר כרגיל. ועוד ביצועים מעולים של Didn't We (ג'ימי ווב) Lost Inside of You ודואט עם בנה, ג"יסון גולד, של How Deep Is The Ocean.
מי שויתר על ההוצאה המכובדת מתוך מחשבה שאי אפשר עוד להתרגש ממנה – טעה. סטרייסנד לא תרשה לעצמה פחות מאשר לרגש. לא שכחה כלום. עדין קול נהדר, מושלם. והייתי אומר: הרבה יותר בשלה, שרה חלומי, יש בה הסווינג, האינטימיות כמו גם הדרמטיות.יש בה עדיין כל מה שעושה את ברברה סטרייסנד לאחת והיחידה.

שירים חלק ראשון: Funny Girl, On A Clear Day, Nice and Easy/That Face Medley, Bewitched Bothered
And Bewildered, Didn't We, Woman In Love, How Deep us The Ocean with Jason Gould, Misty – Jason Gold, Papa Can You Hear Me, Guilty + Enough Is Enough, What I Did For Love, The Way We Were, Gypsy + Funny Girl
שירים חלק שני: My Man, What Will I Do + My Funny Valentine with Chris Botti, Lost Inside Of You With Chris Botti, Evergreen with Chris Botti, People, Here's To Life, Make Our Garden Grow, Smile with Roslyn Kind, Hatikvah, Some Other Time

למטה – שירים מההופעה


 

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן