Beth Ditto - fake Sugar בת' דיטו

Fake Sugar

בת' דיטו

הליקון
4.5/5

בת' דיטו היא זמרת רוק, שעושה סולד אאוט בפריז, ברלין ולונדון שעה אחרי שיצאה הודעה על הופעותיה. .בשיר Fire הפותח את האלבום היא שרה: "הידיים שרופות מדי/ יושבת בצד הדרך/ לא מרגישה תחושה כנה בעצמותיי/ מרגישה כמו קדחת. תחושה שמקננת כאבן". והיא מבקשת: "ברכו את נשמתי, ברכו את נשמתי",
אנחנו מברכים. יש על מה. בת' דיטו, Beth Ditto, הסולנית לשעבר של להקת Gossip מציגה אלבום סולו ראשון בהפקה משותפת עם Jennifer Decilveo.  הקול העוצמתי הזה זכור מאלבום ל של "גוסיפ" – Standing in the Way of Control. גם השיר הבא In and Out נשמע כמו  מאלבום של "גוסיפ", אבל דיטו בכל זאת טעונה מחדש, ממוקדת באלבום הסולו. תקשיבו ל – Ooh La La ול – Go Baby Go. בלדות? – .Love in Real Life אדל לא רק היתה חוטפת את השיר הזה, היא גם הייתה רוצה להישמע סולפול כמו דיטו.
המוסיקה – רטרו רוקנ'רול בליווי חשמליות נהדרות שמשדרגת אותה. הקול שלה חזק, עמוק בחספוסו,  מסוגננת. משכנעת שהיא כנה . ב- Fake Sugar  דיטו נוגעת באהבה ובאובדנה, בנושאים שהעסיקו אמנית המורדת במוסכמות. השירים הם תערובת של בלוז, סול רוקנ'רול, ההגשה תחושתית – ממקומות עמוקים שמתחת למיתרי הגרון. מזמן לא שמעתי זמרת רוק עם עוצמות אותנטיות כמו בת' דיטו.

  1. Fire
  2. In and Out
  3. Fake Sugar
  4. Savoir Faire
  5. We Could Run
  6. Oo La La
  7. Go Baby Go
  8. Oh My God
  9. Love in Real Life
  10. Do You Want Me To
  11. Lover
  12. Clouds

וידיאו: Fire

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן