gracie

גרייסי אברמס The Secret of Us

אלבומה השני של הזמרת יוצרת האמריקאית, גרייסי אברמס מציג הגשה מלאת ביטחון כשהיא משלבת את קולה הרך עם רגעי פופ עוצמתיים

4.5/5

אלבומה השני של הזמרת יוצרת האמריקאית, גרייסי אברמס , "The Secret of Us" הוא יצירה נרחבת ועמוקה יותר  ביותר שלה לעומת אלבומה הראשון  “Good Riddance”.הן מבחינה קולית והן מבחינה סיפורית. זהו אוסף אינטימי ומגובש של חוויות רגשיות עמוקות שמציג את ההתפתחות המוזיקלית שלה.
גרייסי מראה כמה היא השיגה בשנה אחת קצרה. צמיחתה של גרייסי ככותבת שירים וכזמרת מוצגת באלבום חשוף וחושף בהפקת אהרון דסנר. חלק מהשירים הללו נכתבו גם עם חברתה הטובה של גרייסי, אודרי הוברט. האלבום הזה כמו נכתב בדחיפות שבה אתה רץ הביתה כדי לספר תחושות המתארות חוויות שחוותה בשנה האחרונה, כאלו שעיצבו לעומק את זהותו של האלבום הזה.
גרייסי ממשיכה להציג את יכולתה לספר סיפורים דרך כתיבה אישית מאוד. השירים באלבום מתמקדים בנושאים כמו אהבה, אובדן, ואי-וודאות. בשירים כמו “I Love You, I’m Sorry” היא חוזרת לסגנון האקוסטי שלה עם מילים מלאות אמפתיה ותחושה של פגיעות
האלבום משלב בין סגנונות אינדי-פופ ופולק, ובולט גם בהפקה המוקפדת של אהרון דסנר מ-The National. השירים כוללים אלמנטים של פופ קצבי כמו ב-“Risk” לצד רגעים אינטימיים יותר כמו ב-“Close to You” עם השפעות מלודית המזכירות את “Melodrama” של Lorde. אחד מרגעי השיא באלבום הוא הדואט עם טיילור סוויפט בשיר “us.”, שמרגיש כמו הרחבה טבעית לאלבום “Folklore” של סוויפט. שיתוף הפעולה הזה מדגיש את הנושא המרכזי של האלבום – יחסים מורכבים ואהבות בלתי מושגות.
ב-“The Secret of Us”, אברמס מראה שהיא לא רק “נאו-בייבי” המוכרת כבתו של הבמאי ג’יי ג’יי אברמס, אלא אמנית עצמאית ומוכשרת בפני עצמה. האלבום מציג הגשה מלאת ביטחון כשהיא משלבת את קולה הרך עם רגעי פופ עוצמתיים, מה שמבליט את המעבר שלה למוזיקה שמתאימה גם לבמות גדולות.
המוסיקה מייצרת קתרזיס של פופ טהור שנשען על המשמעויות השונות של ההתאהבות. היא לא נרתעת מהמורכב או הסותר. אברמס מחבקת את כאבי ההתבגרות שלה וחוגגת את עמידתה ברגעים הקשים. היא מיוחדת בהגשה הנועזת והפתוחה שלה.  "הסוד שלנו" מוכיח שהיא נועדה ולקריירה ארוכה.

 

 

גרייסי אברמס פייסבוק

share

1 אהבו את זה

share

1 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן