דיוויד גטה David Guetta מעסיק חוקר לאתר גונב שירו

/5

המלחין והמפיק דיוויד גטה שכר שירותים של חוקר (לשעבר בשירות הפנטגון) לבדוק גניבת שיר חדש שלו. המפיק והדי-ג'יי הצרפתי מסר כי חלק מהשיר Where Them Girls At, בהשתתפות פלו רידה וניקי מינאג' נגנב ע"י האקר, עוד לפני שהשיר הופק בשלמותו, והועלה לאינטרנט תחת שמו של גואטה.
זו הסיבה שחברת המוסיקה של גטה מיהרה להוציא את השיר מוקדם מהמתוכנן. גטה, שהצליח להגיע עם חמישה להיטים לראש המצעד הבריטי, שיתף פעולה ריהאנה, קלי רולנד, אקון, בלאק אייד פיז.
איך דולף חלק משיר מחוץ לאולפן? מתברר שכמעט בכל אולפן יש מערכת Wi-Fi אלחוטית המחברת בין הטכנאי לאמן האמן יכול לשלוח שירים מביתו כדי שניתן לעבוד עליהם. ההאקרים ממתינים מחוץ לאולפן בתוך מכונית… כך מגיעים לרשת קטעים לא גמורים, וזה מה שמפחיד את גטה יותר מהגניבה עצמה. "כמעט רוב האלבום של אקון דלף החוצה והוא נאלץ לעשות אלבום חדש. זהו מצב נורא לאמנים".
שיטה נוספת של ההאקרים לגנוב שירים – להציג עצמם כטכנאים אונליין ולקבל הרשאה לטרייקים לא גמורים. "אני לא משיב עוד לאי-מיילים האלה. הפ מציגים את עצמם כ'אני הטכנאי של Usher, אנא שלח לי קובץ של הקולות…' ולך תדע שזה אמנם הטכנאי של Usher"

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן