אודילה רנד אוטו זבל הכוכב הבא 2021

הכוכב הבא אודליה רנד עולה על אוטו זבל

כריזמה של אמן נמדדת לעיתים לא במניירות, דרמות, מוחצנות, גם לא בקול גדול. אודליה רנד יכולה להקרין אישיות אומנותית גם מן השקט. 

4/5

המנחים, אסי עזר ורותם סלע תהו, בצחוק או ברצינות (אצלם לעולם לא תדע) אם ייחוס משפחתי משפיע על השופטים לתת "כחולים". אודליה רנד, הבת של שולי רנד בחרה בשיר הכי בלתי צפוי לתחרות – "אוטו זבל" של בנימין ויסלר, של להקת "הבילויים". כשעלתה לבמה, התפתחה שיחה בינה ובין אסף אמדורסקי, שנמצא ביחסים טובים מאוד עם אביה. שולי סייע לו בעבר עם טקסטים, אסף הפיק חלקית אלבום לשולי. קיצר : ריח של "כחול" עמד באוויר. ואכן: אמדורסקי נתן לה כחול על הביצוע. פרוטקציה? ממש לא. גם אני הייתי נותן כחול: על ההעזה בבחירה, על הביצוע המאופק, הנונשלנטי, שחידד עומק המשמעויות בשיר – ציניות מול רגש. מילים פשוטות: היכולת להביא פרשנות לשיר לא רק מתוך רגש אלא בהיבט מן הצד על תוכנו. כריזמה של אמן נמדדת לעיתים לא במניירות, דרמות, מוחצנות, גם  לא בקול גדול. אודליה רנד  יכולה להקרין אישיות אומנותית גם מן השקט. 
פרשנויות: מתן עגמי
מירושלים העצים את יופיו של "כשאת עצובה" של עמיר בניון בשירה עדינה, שנקטעה לקראת סיום במודולציה דרמטית, שהורידה לו נקודות.
ה – Save שעשו המנחים לשירה דוקטורי ל"הכל עד לכאן" (של עמיר בניון) היה מוצדק. אם מדברים על הזדהות רגשית שעוברת למיתרי הקול – כאן זה קרה בעומצות גדולות. לא קיבלתי נימוקים ל"אדומים" של נינט, אמדורסקי מימון, ופלס.  דוקטורי עשתה אודישן מעולה, שהוכיח כמה לעיתים מפספסים כישרון.
איתי כהן (דמוי חנן בן ארי) שר רע מאוד את "גלים" של אמיר דדון ונכשל. ההצלה הגיעה כשקיבל לעשות קטע משיר של קרן פלס באקפלה, והכחולים החלו להתעופף. לא הכי ירדתי לסופו של המהפך הזה. תנו לו לשיר שיר שלם של פלס. לא איזה מקטע באקפלה.
לחצים: קרן פלס ראתה שספיר רבי משתנקת מרוב התרגשות, ואז היא הוסיפה בנזין למדורה: "אז איך את מגיעה לתחרות כזו, שהיא ברמת חשיפה נורא גבוהה בפריים טיים בטלוויזיה ועוד עם פרס ענק לקריירה של אמן".. צדקה נינט כשעירה לפלס: "אם היית מדברת איתי ככה לפי אודישן, הייתי מתעלפת". פלס כרגיל אינה חושבת לפני מה שהיא אומרת. היא אימפולסיבית, לוחצת כחולים לפני ששמעה חצי שיר, מפתחת תאוריות  שאינן קשורת לתחרות: את השבחים למתן עגמי נתנה לא על הביצוע (הלא מושלם) אלא על "כל החומרים שמוצאים חן בעיני בבני אדם". לפלס אומר: יש הרבה בחורים נחמדים, גם כאלה שבעינייך הם מושלמים כבני אדם, אבל לא זומנת לשולחן השופטים כבוחנת אישיות. הכוכב הבא לא יזכה במליון שקל על האישיות הנפלאה שלו.

הכוכב הבא אודליה רנד עולה על אוטו זבל

מתן עגמי – כשאת עצובה

שיר דוקטורי – הכל עד לכאן



אורית שלום – Blinding Lights

איתי כהן – "גלים"
ספיר אבי – "אין לי אותך"
מתן עגמי – "כשאת עצובה"
שיר דוקטורי – "הכח עד לכאן"
אודליה רנד – "אוטו זבל"

 

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן