גם אמדורסקי, השופט בעל הדימוי הקשוח, לא תמיד מדייק בנימוקים על האדומים שהוא נותן. להקת הנשים חמסה, חטפה ממנו "אדום". חיכיתי לנימוק מקצועי משכנע, ואם לסכם את מה שאמר להן אמדורסקי הוא שהן זקנות מדי לאירוע כמו האירוויזיון. נשאלת השאלה: אם זו הבעיה מדוע לא ניפו אותן בשלב הראשון? אה, שכחתי. אנחנו בריאליטי. בשביל החגיגה, מישהו חשב שחמסה היא היא עדיין אטרקציה, אפילו שמדובר בלהקת נשים בינונית. לא הגיל שלהן במקרה הזה קובע, אלא העובדה שהן אינן מביאות שום דבר חדש-מסעיר באוריינטציה פופית עכשווית. ההופעה שלהן הייתה לכל היותר איזושהי גרסה סתמית ללהקה ששבקה חיים. הניסיון שלהן לקאמבק על הכוכב הבא נראה פתטי ומיותר.
אם נגעתי בשיפוט אז כמה הערות: לאיתי לוי – די עם ביטויי הכאסח החלולים – "זמרת נפץ" (לנועה פיינמן)
לקרן לפלס על האדום לביצוע של שירה קנופ ל"לא לפחד כלל" של נינט טייב אמרה: "מאוד אוהבת אותך, אבל לא חושבת שהשיר מתאים לבמה כמו האירוויזיון"… פלס עדיין לא למדה שאודישן נועד לבחון איכויות שירה ולא התאמת שירים לאיזושהי רוח אירוויזיונית לא ברורה. זו אינה הפעם הראשונה שפלס מגלה חוסר מקצוענות משוועת בשיפוט.
שירי מימון האשימה את הקהל בניקוד הנמוך שניתן לנתן זרקה על ביצוע "שושנים עצובות" של עידן רייכל. כשאין מה להגיד מצביעים על שיפוט הקהל. הייתי מציע לה לעזוב את הקהל ולהתמקד בעצמה.
נועה פיינמן – Arcade – אנגלית טובה וקול מיומן – לא מספקים לביצוע מעולה, חף מצעקנות. (6)
עידו עמדור – Stone Cold – זמר טוב מאוד בכל אספקט של שליטה קולית, מוזיקליות גבוהה ופרשנות אישית. הצליח להעניק לשיר אודישנים שחוק חיים חדשים משלו.
שירה קנופ – "לא לפחד כלל" – במה היא מיוחדת מהביצוע המקורי של נינט? (7)
רועי ברגר – Csmic Girl -גרסה קצבית מלהיבה בנגינת פסנתר לשירו של ג'אמירוקוואי בהשראת סטיבי וונדר. (8)
נתן זרקה – "שושנים עצובות" – שיר יפהפה שדורש ביצוע עוצמתי יותר מזה ששמענו. (6)
חמסה – "רקדי" -גרסה סתמית לשיר של ישי לוי, בלי להוכיח שיש להן משהו פופי חדש, שלא לדבר על מיוחד לקאמבק לקראת תחרות כמו האירוויזיון (5)
הכוכב הבא עונה 11 פרק 8 – מה רצה אמדורסקי מחמסה?