המלחין והזמר היווני דמיס רוסוס מת בגיל 68

/5

דמיס רוסוס, המלחין וזמר הפופ היווני, המזוהה עם להקת "בנה של אפרודיטה" ועם להיטים רבים בשנות השבעים והשמונים, מת בגיל 69 בבית החולים באתונה.
בתמונת העטיפה של האוסף האחרון שלו שיצא ב-2013 נראה דמיס רוסוס צעיר במלמעלה מארבעים שנה. השנים שחלפו לא החלידו את רוב שיריו. הוא ביטל לפני שנתיים וחצי שתי הופעות בישראל. לרוכשי כרטיסים לא הוחזר הכסף עד היום.
האוסף סיכם את פעילותו של רוסוס: מכיל רשימת להיטים ארוכה ואטרקטיבית מקריירת הסולו המפוארת לצד כמה מלהיטיה הגדולים של "אפרודיטה'ס צ'יילד" Aphrodite’s Child, להקתו הראשונה של דמיס רוסוס בשנות השישים, קטעים מיוחדים כמו פרשנות מיוחדת ל'קונצ'רטו דה ארנחואז', שיר הנושא מפסקול 'מרכבות האש' של ונגליס, חברו מ- Aphrodite’s Child ושיר נדיר שהוקלט באיטלקית לפסטיבל סן רמו, שנכלל באוסף כקטע בונוס.
להיטי ענק: "גשם ודמעות", "סוף העולם", "אביב, קיץ, חורף וסתיו", "איטס פייב או'קלוק, גם – We Shall Dance, My Only Fascination,Forever and Ever.
רוסוס מעולם לא ירד מרשימת המבוקשים. סיבות? לזמר היווני, יליד מצרים (1946) היה קול קטיפה אופראי גבוה דרמטי ורגשני גבוה נדיר של מאהב נואש. יש לו טונות רגש לחלק עם המאזין. נדמה לי שרוסוס תמיד הגזים בבכיינות הרומנטית שלו, אבל רשימת ה-35 מראה שהיו לו המון להיטים שהתאימו במדויק למשבצת הנוסטלגיה.

וידיאו: Rain And Tears

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן