הספייס גרילז מוציאות אלבום אוסף

/5

הספייס גירלז מוציאות אלבום אוסף שיכלול את מירב להיטיהן הגדולים בתוספת שני שירים חדשים. להקת הבנות המפורסמת והמדוברת פרצה ביולי 1996 עם להיט הבכורה "Wannabe", שכבש את פסגת המצעד הבריטי ואת המצעדים ב- 30 מדינות אחרות (הסינגל הנמכר ביותר של הספייס). חמש הבנות אמה, ג'רי, מל בי, מלאני סי וויקטוריה הפכו שם מוכר בכל בית, מכרו 55 מיליונים של אלבומים, שברו שיאים, והפכו למה שנקרא "Girl Power" בעולם. 9 פעמים כבשה הלהקה את פסגת מצעד הסינגלים בבריטניה במשך שלוש שנים ברציפות.

אוסף הלהיטים מציג את כל הלהיטים הגדולים שהלהקה שיחררה לאורך כל שנות פעילותה ושני שירים חדשים "Headlines ( Freinship Never Ends)" ו- "Voodoo". מלבד המהדורה של דיסק בודד, ייצא אוסף הלהיטים במהדורה כפולה שתכלול DVD עם כל הקליפים של הלהקה.

"Headlines (Friendship Never Ends)" עומד להיות השיר הרשמי בבריטניה לשנה זו של קרן "Children In Need". חברות הלהקה עומדות לתרום את כל ההכנסות והרווחים מהשיר למטרות צדקה. הסינגל ייצא למכירה ב- 19.11.07
האיחוד המחודש של הבנות מגובה במסע עולמי שיחל ב- 2.12.07 בוונקובר, קנדה. מרבית הופעותיהן כבר מכורות כבר מראש. הכרטיסים להופעות בוומבלי, לונדון ורחבי ארה"ב נחטפו ב-38 שניות בלבד.  לאור הביקוש האדיר, הלהקה הוסיפה 16 הופעות נוספות בלונדון, ואף הן כבר מכורות כולן. אוסף הלהיטים הרשמי יראה אור בעולם ב- 12.11.07 ויומיים אח"כ ב- 14.11 בישראל.


share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן