ספנסר אלדן נירוונה - Nevermind

התביעה על עטיפת האלבום Nevermind של נירוונה נדחתה

ספנסר אלדן הגיש את התביעה באוגוסט 2021 על ניצול ילדים ופורנוגרפיה, וטען שהלהקה הפיצה ביודעין תמונת עירום שלו כתינוק על עטיפת האלבום של 1991

/5

שופט בקליפורניה דחה תביעה שהוגשה על ידי ספנסר אלדן נגד חברי להקת נירוונה לשעבר על עטיפת האלבום האייקוני Nevermind.
אלדן הגיש את התביעה באוגוסט 2021 על ניצול ילדים ופורנוגרפיה, וטען שהלהקה הפיצה ביודעין תמונת עירום שלו כתינוק על עטיפת האלבום של 1991 והרוויחה מכך. אלדן היה רק בן 4 חודשים כשהצטלם לשער. כעת כשהוא בן 30, תבע פיצוי של 150,000 דולר.
הנאשמים בתיק – שכלל חברי להקה לשעבר, כמו גם בעלי עזבונו של קורט קוביין, הצלם קירק ווידל, יוניברסל מיוזיק, גפן רקורדס, וורנר רקורדס ו-MCA מיוזיק – הגישו בקשה לביטול התיק בחודש שעבר. לאלדן היה צריך להגיב לבקשה עד 30 בדצמבר, אך הצוות המשפטי שלו החמיץ את המועד, ולכן התיק נדחה.
השופט פרננדו מ. אולגוין מבית המשפט המחוזי המרכזי בקליפורניה אמר שלאלדן והצוות המשפטי שלו יש הזדמנות כדי להעלות את התיק מחדש עד 13 בינואר.
"בהתאם להוראת בית המשפט נגיש בקרוב תלונה מתוקנת שנייה. אנו בטוחים שספנסר יורשה להתקדם עם התיק", אמר מרש לאו, המשרד המייצג את אלדן, בהצהרה.
בבקשתם לביטול התביעה, טוענים הנתבעים שאלדן הרוויח מהיותו על עטיפת האלבום כתינוק, ונהנה מכך כאדם בוגר. "משך שלושה עשורים אלדן הרוויח מהסלבריטאיות שלו בתור 'נירוונה בייבי'. הוא שיחזר את התצלום בתמורה לתשלום, פעמים רבות; שם האלבום Nevermind קעקוע על החזה שלו; הוא הופיע בתוכנית אירוח כשהוא לבוש בחולצה פרודית עצמית. יש לו עותקים חתומים של עטיפת האלבום למכירה באי.ביי", אומרים הנאשמים.
בנובמבר, הצוות המשפטי של אלדן פרסם הצהרה לרגל 30 שנה לאלבום. שוחררה. "הגיע הזמן לשים סוף לניצול הילדים והפרת הפרטיות מהם סבל הלקוח שלנו במשך כל חייו", כתבו.

Nirvana – Smells Like Teen Spirit

נירוונה Nevermind 30 לאלבום

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן