הארי סטיילס נפגע מסוכריות סקיטלס בהופעה

חברת הסוכריות Skittles מבקשת ממעריצים לא לזרוק סוכריות על הארי סטיילס

התופעה פשטה גם בישראל. חפצים הושלכו על אגם בוחבוט, עדן חסון, רן דנקר, עדן בן־זקן 

/5

סקיטלס הם ממתקים בצורת כפתור בטעם פירות ססגוני המיוצרים ומשווקים על ידי חברת ריגלי חטיבה של Mars. השבוע עלו הסוכריות לכותרות כאשר החברה המייצרת יצאה בפרסומת  על עמוד מלא בלוס אנג'לס טיימס, בו היא מבקשת ממעריציו של הארי סטיילס להפסיק להשליך עליו סוכריות. הפרסומת היא התגובה האחרונה של המותג להשלכה של סוכריות שפגעה בעינו של סטיילס בהופעה בתחילת השבוע. מותג הממתקים פרסם הודעה דומה ברשתות החברתיות, יחד עם הציוץ: הגנו על העיניים שלכם מפני Skittles (על ידי אכילתן, לא זריקתן)" המודעה מציגה זוג גדול של משקפי הגנה בצורת לב, במחווה למשקפי השמש "אבטיח סוכר" של סטיילס.
סטיילס נפגע בעת ביצוע השיר"Kiwi" באולם "פורום קיה" באינגלווד, קליפורניה, ביום שני בלילה (14 בנובמבר). צילומים הופצו באינטרנט.
לא רק  סוכריות הושלכו לעבר של סטיילס. לזמר כיוונו מחטיפי ועד חפצים לא מזוהים שפגעו בו באזור המפשעה במהלך  הטור Love On Tour

כחקיינים בלתי נלאים של טרנדים בחו"ל – התופעה פשטה גם בישראל. חפצים הושלכו על אגם בוחבוט, עדן חסון, רן דנקר, עדן בן־זקן  בהופעותיהם. כל עוד אין דרך חוקית מול המשליכים, התופעה תימשך. אגב, גם חוק לא ממש יסייע. האם יול קנס על ילדה בת 12 שנתפסה משליכה? .

הארי סטיילס נפגע בעיניו מסוכריות שמעריצים השליכו

 

 

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן