טיילור סוויפט 1989 (Taylor’s Version)

טיילור סוויפט 1989 (Taylor’s Version)

"1989 (הגרסה של טיילור)" בהחלט לא איבד מהזוהר הראשוני שלו, אפילו נשמע מלוטש יותר.

4/5

עבור טיילור סוויפט, 2014 הייתה שנה מיוחדת ומלהיבה. באלבומה החמישי, 1989, היא הופיעה ככוכבת פופ, למעשה זה היה "אלבום הפופ הרשמי הראשון שלה", כפי שהיא עצמה ניסחה את זה בזמנה.  מה הייתה עד אז? קאנטרי? אבל אחרי 19 שירים במהדורת הדלוקס שנפתחת ב – Welcome to New York, הבנו את התפנית.
Everybody here was someone else before” היא שרה. "כל אחד כאן היה מישהו אחר פעם". סוויפט רצתה  להיות  אחרת. היא שמעה הרבה פופ שנות השמונים לקראת האלבום, והיא תרגמה בעזרת סוללת מפיקים את ההשפעות לאלבום, שהוא תמצית מזוקקת של פופ שרוחות מלפני 40 שנהנשבו  בו. Eighties synth-pop ברמות גבוהות.
סוויפט, שכותבת בעצמה את שיריה, אמרה אז: רק על עצמי אני יודעת לספר. אחרי 7 פרסי גראמי, נראה שהיא צדקה . "האלבום הוא סוג של לידה מחדש עבורי". אמרה סוויפט, והיא ידעה על מה היא  מדברת: 1989 (שנת הולדתה) היה אלבום פופ מלוטש בהפקת חמישה כוכבים. Shake It Off  שיצא כסינגל נשמע מתאבן שהראה את המגמה שלה לפתוח דף חדש. להישמע רעננה. היפה באלבום הזה, שסוויפט לא התיימרה  ליותר מאשר מוסיקה של תחושת אמת בלי יומרות להמציא את הגלגל. לא להאמין שסוויפט נשמעת לגמרי סוויפט ובמיטבה.
1989 (גרסת טיילור) הוא תקליט של 21 שירים לעומת 19 בגרסת המקור.מבקרים לא סווגו את "1989" כבעל ערך פחות אמנותי בקטלוג שלה, אבל השירים שבו היו עמידים בטירוף. "1989 (הגרסה של טיילור)" בהחלט לא איבד מהזוהר הראשוני שלו, אפילו נשמע מלוטש יותר. הקול שלה הרבה יותר בהיר. זה "1989" עם שיפורים מעולים מה שהופך אותו למחודש ברמות. הגרסה המחודשת של סוויפט מדהימה בדיוק שלו, עוד תזכורת לכך שהיא כוכבת בסדר גודל אחר עם שליטה בכישרונות שלה וחוש עסקי נועז. כל השירים החדשים מלאים בלחנים מתפתלים, סינת'ים מבעבעים וכלי הקשה נסערים שמתכתבים עם האייטיז המעודכנים של המקור.

וידיאו: Shake It Off

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן