ים של דמעות הגרסה האופראית

זוהר ארגוב באופרה: ים של דמעות הגרסה האופראית

את השיר מבצעות  11 זמרות אופרה ובליווי תזמורת סימפונט רעננה.

/5

גם אני נמנה, מודה ומתוודה, על כל מי שזקוקים לאטרקציה כדי להאזין לאופרה. השירה הפומפוזית מעולם לא שכנה במערכות השמע שלי, ורק לפעמים, איזה טנור ענק העביר בי צמרמורת או שהוא העלה חיוך על דל שפתי בגלל התיאטרליות המופרזת שבשירתו. והנה אטרקציה: האופרה הישראלית משחררת ביצוע חדש ל"ים של דמעות", להיט הנצח של זוהר ארגוב, מאושיות המוסיקה המזרחית הישראלית, שכתבה זמירה חן והלחין רפי גבאי. העיבוד החדש שואב כמובן השראה מהמוסיקה הקלאסית.  את השיר מבצעות  11 זמרות אופרה ובליווי תזמורת סימפונט רעננה.
גרסת הכיסוי האופראית לשיר היא במסגרת פרוייקט "שיר עברי" – ביצועים חדשים של האופרה ליותר מ-30 שירים שהפכו לאורך השנים לקלאסיקה ישראלית. את העיבודים לכל השירים בפרויקט כתב המלחין והמנצח דוד זבה והם בוצעו על ידי ארבע סולניות האופרה הישראלית: טל גנור, גוני כנעני, דניאלה סקורקה וענת צ'רני בליווי תזמורת סימפונט רעננה בניצוחו של זבה. לצורף "ים של דמעות" הרחיב זבה את ההרכב הקולי והוסיף אליו שבע זמרות אופרה: קסניה גלזנטי, תום כהן, תמרה נבות, סיוון קרן, ירדן קיפרמן, קרינה רדזיון ורונה שרירא.

המופע "שיר עברי", כולל ביצועים לשירים נוספים שהפכו לחלק מהקלאסיקה של בזמר הישראלי – "היו לילות", "ללכת שבי אחרייך", "מכורה שלי", "לו יהי", "יהיה טוב" ורבים אחרים – יועלה ב -29.3, שעה 20:00 (מחיר 150 – 190 ₪).

זוהר ארגוב – ים של דמעות

ים של דמעות הגרסה האופראית

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן