לנה דל ריי Chemtrails Over the Country Club

לנה דל ריי Chemtrails Over the Country Club

דל ריי מראה שהרגעים הרכים ביותר שלה יכולים להיות החזקים ביותר שלה.

4.5/5

לנה דל ריי באלבום השישי שלה היא משוררת-מספרת, מהכותבות הטובות ביותר בדור שלה, עם כשרון לירי ומלודי שהופך שירים למשקפים מהות שמעבר לחייה האמיתיים. האלבום הוא תזכורת לכך, שיותר משהיא מושפעת מג'ון באאז ומסטיבי ניקס, היא נמצאת כעת בשורה אחת איתן, למעשה בשיא היצירה שלה.
כמספרת סיפורים , דל ריי מספקת בעקביות את הנרטיב שלה מה היא, מנין באה.  היא בוחרת את פרטים כדי להתחבר לסיפורים – תכשיטי טורקיז, הטלוויזיה בפינה, "בקומה השנייה, מותק". היא משרטטת סיפור רקע ("אני באה מעיירה קטנה") ואז מספרת לך איך כל זה מרגיש. דל ריי יעילה כתמיד בציור פנטזיות אמריקאיות, ומעוררת נוסטלגיה למקומות מחוץ להישג יד. Chemtrails מכוון עוד יותר לצלילי קליפורניה שטופת השמש של שנות ה -70.
ההאזנה מציגה העוצמה הקולית של דל ריי גם כשהיא לא שרה "חזק". ההפקה של ג'ק אנטונוף אנפלאגדית אקוסטית להפליא. אין כאן שיר חלש או ביצוע זניח, ושירים רבים כמו חושפים דברים בהאזנה חוזרת ונשנית. השירים החזקים ביותר של האלבום מבטאים את כותרת השיר "Wild at Heart". האיטיות בשירים אינה גורעת מאיכויותיהם. דל ריי מוותרת על גרנדיוזיות לטובת רגעים קטנים ואינטימיים יותר, במוסיקה שמשיבה רוחות של של פולק ואמריקנה, מבלי לאבד את המלודרמה הרומנטית של יצירתה הטובה ביותר עד כה.
עם Chemtrails Over the Country Club, דל ריי מראה שהרגעים הרכים ביותר שלה יכולים להיות החזקים ביותר שלה.

Lana Del Rey – Chemtrails Over The Country Club

Lana Del Rey – White Dress

Lana Del Rey – Let Me Love You Like A Woman

לנה דל ריי פייסבוק

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן