עומר אדם ניקי ג'אם דאלה ממי

עומר אדם ניקי ג'אם דאלה ממי

היה למישהו ספק שעומר אדם יתמסחר גם על הפופ הלטיני?

מילים ולחן: ניקי ג'אם, דולב רם ופן חזות הפקה מוסיקלית: מיגואל "סלואוצייק" מרטינז פראה דולי ופן
3/5

היה למישהו ספק שעומר אדם יתמסחר גם על הפופ הלטיני? בתוך עמו הוא יושב, אבל כשצריכים את העם הפוארטוריקני – מתחברים אליו. מה חדש? ממחזרים נוסחאות על טקסטים חרוזים הכי שטויות. כולם רוקדים בשבילה כי היא הכי יפה בפורטוריקו. מזיזה אותו כמו בדיסקו. כותבים נמוך יותר מגן ילדים, אבל כשניקי ג'אם בא לקראת עומר אדם  יורדים נמוך ומגייסים לצורך כך גם את היצרנים המקומים דולי ופן. גם הם באים להילולה בריצה.
בספרדית זה נשמע יותר סקסי.  בעברית – מעט פתטי. לא חייבים לחבר את שפת אימנו למוסיקה היוצאת ממחוזוות פורטוריקו. אלא מה: זו המוסיקה שממלאת את המצעדים ומנפקת  את הקליפים  הכי מדליקים בכל מיני נחשקות  רוקדות נוטפות סקס. נוסחת קצב המיד טמפו הרקיד אינה משתנה. המנגינה – הלחם והחמאה של הז'אנר. ההפקה המוסיקלית לוקחת את הלטינו הישר לרחבות המועדונים.
ניקי ג'אם פוגע במטרה, ומסמן עיגולים סביב הפגיעות. כמו פופ סטארים כמאלומה, ג'יי באלבין הוא מכיר מצוין את המטרה. גם עומר אדם רוצה לסמן עיגולים סביב הפגיעות שלו. הוא יסמן. נראה לכם שהוא יקשיב לביקורת? האיש מנתב דרכו לפי תכתיבי השוק. מבחינתו השיר הזה סולד אאוט. פגיעה בול.

עומר אדם ניקי ג'אם דאלה ממי



תביני בשבילך כולם רוקדים פה/ כי את הכי יפה בפורטוריקו/ כל מבט שלך פוגע בינגו/ מזיזה אותי כמו בדיסקו/ אוי אני הוזה איזה מחזה

איזו דרמה/ איך שאת הולכת את יפה פי כמה
Dale Mami Dale mami mueve tu cuerpo/ Dale Mami Dame Mami me tiene envuelto/ No puedo evitar quererte brincar
Cuando tu bailas ay ay ay
יאללה מאמי יאללה מאמי בואי אלי/ יאללה מאמי יאללה מאמי הכל עלי/ את עוד נשארת אולי אל תגידי לי ביי/ את יפה שזה איי איי איי
Tu tienes todo lo que me gusta te quiero llevar/ Porque no te vas conmigo a otro planeta/ Cuando tu bailas me miras así no tienes que hablar
Te veo sudar no te voy a mentir/ Te quiero probar/ Mami tu me pones muy contento
Cuando me modelas ese cuerpo/ Yo quiero llegarte muy adentro/ Es lo que siento, estoy sediento

עומר אדם פייסבוק

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

3 תגובות

  1. לטייואני.עמר אדם פועל לפי נוסחה כלכלית לא אומנותית. אם יש ביקוש, יש היצע. הפזילה שלו לשוק הלטיני היא מגלומניה מסחרית שאין בה כנראה הימור. מי שצורך מצרכים כאלה – כנראה מונע מגירויים בידוריים שעומר אדם מכיר היטב ומנצל אותם עד הסוף. ברגע שלא יהיו קונים לסחורה, זוהרו ידעך. ההנחה שלי שהוא ימשיך להכתיב את "טעם הקהל" ולמלא איצטדיונים ולצחוק כל הדרך אל הבנק. הביקורת צריכה להיכנס בדיוק בנקודה הזו. האם היא תשנה משהו? בוא נצחק ביחד.

    1. אין מה להגיד. אתה צודק בכל מילה. זו בהחלט הגדרה מדויקת ליצרנים (קשה כבר לקרוא להם אמנים) כאלה.
      ולא, הוא לא דואג… יש קונים רבים לסחורה.

      הוא שאמרת. מנסה לצחוק מזה, יש כאלו כ"כ קיטשים וסופר דביקים שאפילו עושים נעים באוזן לכמה שניות.

  2. יוסי, איך יש לך כוחות להתמודד עם הפסולת התעשייתית הזו שהם לא מפסיקים להוציא? זה מאות (אולי אלפים) שירים בשנה כבר של להיטים מזרחית לייט+ ביט דאנסי בפס ייצור יו-טיובי של כמאה אמנים שכולם עושים אותו דבר.
    ועל המילים של השירים, אין לי בכלל יכולת להתחיל לדבר.

    שואל ברצינות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן