attachment-beatles_paul_mccartney_john_lennon

פול מקרטני ביצע את I've Got A Feeling לצד ג'ון לנון בסרטון שהוקרן מולו

מקרטני הסביר איך הכל קרה בסוג של נונשלנטיות שמרמזת, שהוא מצא את הרעיון יותר מעניין מאשר חולני

/5

כבר כעשור מחזירים כוכבים מתים חיים כמבצעים הולוגרפיים. זכורה ההולוגרמה של טופאק בפסטיבל קואצ'לה של 2012. בעקבות המוזרות המדהימה של התוכנית ההיא, היו מאמצים להחיות את פרדי מרקורי, סלינה, איימי ווינהאוס ומרלין מונרו, הועלו באוב באמצעות הטכנולוגיה. הביקורת תקפה את ההולוגרמות הללו כניצול מעט מטריד של הנפטרים.
זה קרה השבוע כאשר פול מקרטני הופיע אמש לצד חברו ללהקת הביטלס המנוח, ג'ון לנון אבל לא בהולוגרמה. אלא על ידי שימוש בקטעי וידאו ישנים רגיליםזה היה איכשהו, למרבה הפלא, לא כל כך מפחיד.
בהופעה בספוקן ארנה – הראשונה סיבוב ההופעות הנוכחי של מקרטני בארה"ב – המוזיקאי ניגן מקבץ שירים של הביטלס, מ"Blackbird" ו"Can't Buy Me Love" ועד "You Never Give Me Your Money", "Getting". דרך “She Came In Through The Bathroom Window,” ו"“Hey Jude.”
בהדרן, המורכב כולו משירי הביטלס מהתקופה המאוחרת, מקרטני ביצע את "I've Got A Feeling". באמצע השיר עלה על המסך הענק שמאחוריו ג'ון לנון מנגן את השיר במהלך הקונצרט של הביטלס על גג בנין אפל ב-1969. הקטע גם ווקאלי איפשר למקרטני לשיר לצד חברו המנוח ללהקה.
מקרטני הסביר איך הכל קרה בסוג של נונשלנטיות שמרמזת, שהוא מצא את הרעיון יותר מעניין מאשר חולני. "פיטר ג'קסון, הבמאי של הסרט Get Back, שולח לי יום אחד טקסט", אומר מקרטני לאחר שסיים את השיר. "והוא אמר, 'אנחנו יכולים לחלץ את קולו של ג'ון. הוא יכול לשיר איתך בשידור חי'".

שיתוף ב facebook
share

1 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

1 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן