Pet Shop Boys Hotspot

Hotspot

פט שופ בויז

לב גרופ מדיה
4/5

נקודת אור או מקום חם? השם Hotspot  מפנה איכשהו זרקור למצב החירום האקלימי בעולם; Burning the Heather – מפנה לשריפות הענק באוסטרליה.
Dreamland היא דואט מלוטש בתפר הבין-דורי בין טננט ואולי אלכסנדר מההרכב Years & Years. שיר כמיהה – למקלט הבטוח של המהגר, לאוטופיה על רצפת ריקודים ברלין, העיר בה הוקלט והופק Hotspot על ידי סטיוארט פרייס, שזה לו אלבום שלישי בטרילוגיה – Electric של 2013 ו- Super של 2016.
הצמד נוגע בין השאר בברקזיט וגם במשבר המהגרים, כשטננט חולם על ארץ "בה אתה לא צריך ויזה / אתה יכול לבוא וללכת ועדיין להיות כאן".
מקווה לנס' מצייר בצורה תמונתו של נרקיסיסט שגדל באוקספורד עם "הציפייה שתהיה מספר אחת / ילד השמש / מנהיג גברים /זה לא ענין של ים אלא מתי"- טננט הבהיר בראיונות שהוא האחרון בסדרת שירים על טוני בלייר.

האלבום ה -14 של הצמד מזכיר עד כמה Pet Shop Boys משובצים עמוק בתרבות הפופ הבריטית. הוא נפתח בשיר דאנס בסגנון שנות השמונים "Will-o-the wisp", המוסיקה נעה איפשהו בין אלבומם כבד הבלדות Behaviour משנת 1990 לבין תקליט הריקודים המנצנץ של Introspective'. היא לא נשמעת רטרו ולא נוהה במיוחד אחר הטרנדים העכשויים.
הפ.ש.ב נמצאים מסלול שנע בין שנות השמונים והתשעים שלהם. הקול הייחודי של ניל טננט הוא סמן הזיהוי הכי דומיננטי במוסיקה המאופיינת בין הצליל בין המתוק לערפילי. בגדול הם ממשיכים לייצר דאנס, לעיתים דינמי וסוחף יותר כמו ב – I Don't Wanna. לא רוח מחאה עולה מהאלבום (כמו ב EP הפוליטי ‘Agenda שהצמד הוציא ובו תקף את טראמפ) אלא  ביטוי של תקווה לעתיד טוב שמסתיים ב"חתונה בברלין" כולל סימפול של מארש החתונה.

Will-O-The -Wisp
You are The One
Happy People
Dreamland feat Years & Years
Hopping For Miracle
I Don't Wanna
Monkey Business
Only The Dark
Burning The Heather
Wedding In Berlin

וידיאו: Monkey Business

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן