פיטו פאז, ענק הפופ הארגנטינאי – לשתי הופעות

/5

פיטו פאז, זמר ופסנתרן, זוכה פרסי גראמי, כוכב ענק בארגנטינה ובאמריקה הלטינית מגיע לשתי הופעות ביוני בתל-אביב ובבנימינה. בשמו המלא – רודולפו "פיטו" פאז, יליד רוסריו, ארגנטינה, 1963. את אלבומו הראשון Del 63 הוציא ב-1984. תחילה קודם התקליט בעיר הולדתו, אבל מהר מאוד הגיעו הצלילים לבואנוס איירס.
ההכרה וההוקרה לה הוא זוכה כיוצר מובילה לאלבום Giros מ-1985. הוא משתף פעולה עם לואיס אלברטו ספינטה באלבום "לה לה לה" שיצא ב-1986. השניים גם יוצאים לטור משותף. אלבומו מ-1987 – Ciudad de Pobres Corazones – "לבבות המסכנים בעיר" מציין מפנה ביצירותיו לכיוון הפוליטי. המוסיקה מכוונת לדודתו וסבתו שנרצחו ברוסריו. Tercer Mundo,"העולם השלישי" שיצא ב-1990 עוסק אף הוא בהיבטים על העוני וניצול העובדים. הדיסק הזה ממזג השפעות דרום אמריקניות מובהקות.
את הצלחתו המסחרית הגדולה רושם פאז עם האלבום , El Amor Después del Amor "אהבה אחרי אהבה", שנמכר ביותר מ-600 אלף עותקים. הביקוש הגיע גם להופעות – 40,000 איש להופעה, כשכל הכרטיסים נחטפים מראש. , Circo Beat אלבומו הבא, הגם שהניב מספר להיטים נמכר "רק" ב-350,000 עותקים. האלבום Abre Paez, שיצא ב-2000 מזכה את פאז בשני פרסי גראמי בז'אנר הלטיני.
הופעות: מוצ"ש 4/6/11 באודיטוריום סמולרש, אוניברסיטת ת"א, ב' 6/6/11 בזאפה אמפי שוני, פארק ז'בוטינסקי, בנימינה.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן